Reageer op: Meerdere dromen over ex terwijl ik dolgelukkig ben in huidige relatie.

Forums Liefde en seks Meerdere dromen over ex terwijl ik dolgelukkig ben in huidige relatie. Reageer op: Meerdere dromen over ex terwijl ik dolgelukkig ben in huidige relatie.

Esme
Moderator

Magie was vroeger een gebed naar de goden en dacht men dat de kracht door hogere machten werd gereguleerd. Tegenwoordig halen wij de kracht uit ons zelf. Het is hetzelfde als positieve of negatieve gedachten hebben. Degene die positief in het leven staat, zal meer bereiken. En trekt het positieve bij andere mensen aan en gaat het vaker voor de wind. Mensen die negatieve gedachten hebben, zien altijd beren op de weg en stoten ze mensen af, omdat zij niet weten hoe ze met negativiteit om moeten gaan.

Rituelen uitvoeren is een manier om je mind te resetten en of bepaalde zaken los te laten. Door rituelen uit te voeren kunnen we krachtiger een doel of gevoel realiseren. De kracht van bijvoorbeeld de natuur of een symbool of God als metafoor helpt je kracht bij te zetten.