Reageer op: Grote zus

Forums Algemeen Grote zus Reageer op: Grote zus

Esme
Moderator

Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Het plein is je basis. Hier ben je gevormd en heb je mogen ontdekken o.a. communiceren met anderen. De elektrische fiets staat voor een versnelling in je ontwikkeling. De scheiding kan je sterker gemaakt hebben. De zandbak staat voor losser worden en leren genieten van de ervaring. Maar je slaapt en dan mis je wat. Maar wat dat gemis is, weet ik niet.

Op een klimrek kan men op een hoger niveau gaan. Angsten kunnen overwonnen worden. De vriendin is ineens weg en dat slaat op de tijden, die verstrijken. Er zijn ook continue verandering in het leven. Je broertje en het zogenaamde nichtje staat voor familievertrouwen en zorgzaamheid. Tassen staan voor bagage in het leven. De problemen, nare ervaringen of herinnering die ieder met zich mee brengt. Zo heeft ieder huisje zijn kruisje. Flauwvallen staat symbool voor situaties die men niet onder controle heeft. Je kunt niet alles naar je hand zetten. Er gebeuren soms dingen waar je niets aan kunt doen.

Laat me weten of je het kan plaatsen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.