Reageer op: Obama, bedekte gezichten

Forums Algemeen Obama, bedekte gezichten Reageer op: Obama, bedekte gezichten

Esme
Moderator

Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. In het restaurant doe je geestelijke voeding tot je nemen. Obama heeft een voorbeeldfunctie. De rang en functie van sergeant (sgt.) is ontstaan in de middeleeuwen als knecht en schildknaap, in het Latijn ‘serviens’. Je wilt Obama eren. Het masker heeft wat te verbergen. Van de buitenkant is hij anders, dan hoe hij eigenlijk is. Vooral als men bekend is, wordt men een publiek persoon en zitten mensen met camera op de eerste plaats. Dit is slechts een droom en mag je het wat abstracter zien en hoeft niet perse op de persoon zelf te slaan. De boodschap is meer, dat je niet altijd goed van vertrouwen hoeft te zijn. Het is soms opboksen tegen de maatschappij.

De vrouwen symboliseren vrouwelijke eigenschappen, zoals zorgzaamheid, intuïtie en sierlijkheid. Het legerbusje en militair staan voor bescherming. De kerk staat voor spirituele behoeftes. De dranghekken duiden een grens aan. Je zou je grenzen ook eerder mogen aangeven, anders walst men om je heen.

Het strand is de grens tussen het bewuste (aarde) en onbewuste (zee). Een golf staat voor een golf van emotie die je overvalt. Dolfijnen in je droom symboliseren spirituele begeleiding, je intelligentie, mentale eigenschappen en emotioneel vertrouwen. De regenboog is een brug tussen je aardse zelf en je hogere spirituele ik.

Laat me weten of je het kan plaatsen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.