Reageer op: ik had een nheel schrift vol geschreven met allerlei aantekeningen

Forums Algemeen ik had een nheel schrift vol geschreven met allerlei aantekeningen Reageer op: ik had een nheel schrift vol geschreven met allerlei aantekeningen

Esme
Moderator

De bijeenkomst is kennis opdoen t.b.v. spiritualiteit. Het is een masterclass, want niet alles kun je nog bevatten. De aantekeningen zijn punten waar je je nog op mag concentreren. Het is geen makkelijke stof. De yogalerares manifesteert zich symbolisch als leermeester. Eigenlijk ben je je eigen leermeester. Het is aan jou om alles goed te begrijpen en vragen die je kunt stellen voor verduidelijking. Het schriftje wordt aangetast door water, dus er zijn vele emoties die je raken. Dit komt omdat je jezelf gaat leren kennen. Accepteren van je emoties is hier de sleutel.

Het terrein wat te duur is, zijn de spirituele zaken die je niet begrijpt en nog een onbewust gedeelte is. Het is taal voor ingewijden. Het prikkeldraad hou je er ver vanaf. De honden schrikken je af. Jij weet ze niet te temmen. De man echter wel. Hij is de stille kracht.