Reageer op: 3 x zelfmoord, vannacht bijna doodervaring?

Forums Algemeen 3 x zelfmoord, vannacht bijna doodervaring? Reageer op: 3 x zelfmoord, vannacht bijna doodervaring?

Esme
Moderator

Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Een zelfmoord is een daad, dat ontstaat door hulpeloosheid. Men wil zich ontdoen van problemen, situaties en negatieve eigenschappen. Een draai kan niet gevonden worden. Hulpverleners staan paraat. Het is heel logisch, dat er een scan en onderzoek gedaan wordt in de hersenen. Me wil weten wat er in je hoofd omgaat. Het kan zijn dat je teveel hooi op je vork hebt genomen en weet je zaken momenteel moeilijk te ordenen.

Een keuze van leven of dood geeft aan dat er wat afgesloten moet worden. Dood gaan in een droom staat symbool voor iets afsluiten en opnieuw verder gaan. Het lijkt erop, dat je de spirituele adviezen toch niet helemaal serieus neemt, want deze mensen zwijgen.

Het kan zijn dat je momenteel buiten jezelf bent. Je hebt tijd voor jezelf nodig om weer een nieuwe positieve fase in te gaan. Het lijkt erop dat je genoeg keuzes hebt, maar het niet aandurft. Het doet me denken aan de tarotkaart zwaarden twee. In de link lees je meer: http://www.kaartensterren.nl/pagina%27s%20tarotkaarten/zwaarden/pagina%20zwaarden%2002.html.

Laat me weten of je het kan plaatsen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.