Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wereld vergaat

MissyLaura
15 jaar geleden

Heeyy, ik hoop dat iemand mij met dit kan helpen.

Wat betekend het als de wereld vergaat in je droom. Want ik heb al drie dromen gehad en wereld vergaat op drie verschillende manieren:
Droom 1 met gigantische golven
Droom 2 een aanval van allerlei landen
Droom 3 de aarde vernietigd zichzelf dus alles verdwijnt beetje bij beetje

Ik word er echt gek van omdat ik maar niet kan ontcijferen wat ze betekenen dus ik hoop dat iemand anders mij kan helpen.

15 jaar geleden

Missy Laura


Wie in de droom de aardbol uiteen ziet spatten of ziet vergaan is in het waakbestaan somber gestemd en heeft angst voor het leven.

Het maakt niet uit hoe of wat voor oorzaken de wereld zou kunnen vergaan, als die droom 3 keer herhaald wordt is het nodig goed naar je zelf te lijken, want die droom is voor je zelf bedoeld,je bent als het ware een klein wereldje op zich zelf die dreigd onder tegaan.

Punt van je drie droom zegt het al, het onder mijnen van je zelf, omdat alles wat op je afkomt te veel is en niet goed verwerkt kan worden, red je het niet alleen zoek dan hulp.

Sterkte er mee.

Groeten H@ns.

kontroos
15 jaar geleden

ik heb hetzelfde meegemaakt vannacht ik droomde dat ik met een paar mensen in een auto zat en we reden over de snelweg en toen werd zomaar de lucht paars en zwart en kwamen er fel rode vuurballen uit de lucht vallen die in de lucht explodeerden en toen zei iedereen: OH! WAT MOOI! en toen zei ik: nee dat is helemaal niet mooi! THIS IS THE END! en toen was m'n droom afgelopen XD niet dat ik hier heel veel mee kan maar vond et toch wel weer fijn om op vrije benen te staan dan in die auto:P

helena
15 jaar geleden

hallo missy laura,

Ik snap precies wat je bedoeld.
Er zijn denk ik genoeg mensen die deze dromen ook hebben.
Ikzelf droom ook vaak over een grote golf, of vuur, maar meestal is het een grote golf, maar alleen die dreiging, er gebeurt niet echt wat. Dat stomme alarm, van de eerste maandag van de maand gaat ook altijd af. Ik word er altijd gek van om s'morgens wakker te worden en nog moe te zijn, omdat ik het gevoel heb dat ik niet heb geslapen, omdat de dromen zo heftig waren.

x

Niels
15 jaar geleden

Hallo.
Best wel angswekkend eigenlijk, ik heb een paar weken voor de tsunami toen ook een droom gehad over ik en een onbekend personage over het strand aan het lopen waren en ik voel de zee dichterbij komen, de golven wilder, en de 'muziek' wilder..
Totdat ik wakker wordt ;o
x

15 jaar geleden

Ik heb ook wel zulke dromen. of nachtmerries hoe je het ook wil zeggen. Deze week nog. Echt niet leuk. Vooral niet als je ze regelmatig krijgt. Ik droom dan meestal dat ik met mijn familie ben en dat er een bom valt ofzo. Of dino's de wereld veroveren(fantasierijk jaja) of wat dan ook. Maar dat je er dan ook alles aan doet om te overleven en je familie probeert te redden. dat is wat ik heb. Maar er gaat natuurlijk altijd weer wat mis ><

Dromertje
15 jaar geleden

Ik heb ook soms zo'n dromen, ze komen niet vaak voor maar ik heb ze wel...
laatst droomde ik dat ik over een stad uitkeek vanuit een wolkenkrabber
en plotseling word die overspoeld, we vluchten weg naar benede en gaan met een klein bootje over een riviertje wegvaren, plotseling komt er dan ee grote vloedgolf vanachter een brug vandaan en moeten we ons verstoppen, ik zie dan mijn vrienden verdrinken maar ikzelf blijf drijven op een gigantisch kussen, je probeert ze te redden maar dat lukt natuurlijk nooit ...

catherine
14 jaar geleden

Ik heb ooit ook een droom gehad ik werd wakker en mensen waren buiten aan
het roepen.Ik ging dus naar buiten en ik zag hoe de wereld aan het vergaan was.
mijn familie was ook buiten naast ons stont een huis dat in brand stond er
was overal water alles overstroomde mijn broer was aan het wenen iedereen was
bang. Er waren veel mensen die aan het wenen waren. Er lagen ook doden mensen.
Maar ik was zo bang dat wakker ben geworden.

B.
14 jaar geleden

Sinds kort gestopt met cannabis. Nu een anderhalve week geleden ofzo (na 8jaar gebruik). Normaal ben ik er na 4tal dagen al wat vanaf, voel ik me al beter. Maar dit is de eerste keer dat het dag op dag slechter word. Laatste 4dagen heb ik hooguit 1-2uur slaap per dag.
Dromen komen vollop terug, tegen mijn wil.
Ik heb er geen vat meer op.
het gaat om tsunami's, ik zit aan huis aan zee. In het begin was het gewoon een overspoeling. Het water komt op ons af en komt tot het middel van de mensen tot op het middel. Opeens is er groot paniek en gegil, en iedereen probeert te vluchten terwijl ik er vrolijk naar sta te kijken met een joint, wat luidkeels lachen. Golven komen keer op keer terug, steeds hoger en hoger. Ik zie de golven van ver afkomen. Eerste stroomt het water normaal en stijgt het, terwijl heb ik ruim de tijd om een huis te zoeken om schuil te houden op veilige hoogte. Na elke golf kom ik wakker, ik heb het overleefd, ga weer gaan slapen, overspoelingen worden golven, en golven worden tsunami's en de tsunami wordt hoger en hoger. Steeds opnieuw overleef ik hem. Op een eind zit ik er met heel de famillie daar in een huis naar buiten te kijken, en zien we hem afkomen. Iedereen is er in het zwart gekleed. Droom na droom gaan er famillieleden dood, als ik ze probeer te redden of niet. Huizen worden weggespoeld en vliegen uit mekaar, behalve het huis dat ik in zit. Maar elke keer opnieuw zit ik in een steeds hoger huis, terwijl de tsunami's blijven groeien. Vanaf ik het huis verlaat vliegt het uit mekaar. In men droom wil ik steeds men eigen leven opgeven om de rest te redden, maar blijkbaar overleef ik het steeds terwijl zij sterven, één voor één.
Idem voor ex met haar nieuwe vriend, bereid om men leven op te geven om hen verder te kunnen laten gaan maar weeral sterven zij en ik niet.
In de laatste dromen loop ik constant met een joint bij me in de hand heb ik op gelet.
De laatste droom die ik had, bleef ik alleen over. ik besloot te wachten tot de golf juist toegeslagen had, om dan m'n auto te nemen en te vluchten naar hoger gelegen gebied. Ik vind men auto lang niet, tot ik hem iets verder terugvind, een eind verder weggespoeld.Na tientallen tsunami's is men auto wit gekleurd, en werkt blijkbaar alles nog steeds met men muziek nogaltijd gezellig spelend. Ik wil vertrekken volgas, snelheid loopt hoog omhoog op de teller maar ik geraak geen meter vooruit.

Ondertussen nadat ik de droom heb overgetypt in een onsamenhangend verhaal, begin ik al de details te vergeten...
Ik heb niet veel zin meer om te gaan slapen. heb nu voor de eerste keer weer een goede 11u geslapen. Droom, wakker worden, droom wakker worden. Toch wel een 8 keer na mekaar. Nu niet veel zin meer om te gaan slapen eigenlijk. Ik heb het gehad.
Misschien weet iemand vaag waarom ik die dromen heb, want ik kom er regelrecht gek van...

klaas
14 jaar geleden

Hallo. ik had bijna hetzelfde.. ik slaap al nachten erge slecht en heb rare dromen die ik anders nooit heb of nooit onthoud.
De eerste was een over de wereld die langzaam verging. Ik zag mensen al tervergeefs dekking zoeken,,en stukken muur brokkelden al ineen.of stortte in.
Ik voelde de paniek , het einde , de dingen die ik nog niet had gedaan enzovoort...
Daarna kreeg ik een droom over water . Ik zag een gigantische golf naderen en we waren ervan overtuigd dat we het niet zouden overleven..
De angst...man ,,, ik schrik wakker en lig alleen nog maar te woelen.
Ook droomde ik kort over mijn zoontje die , omdat ik even indoezelde en ik weer keek , dood in het water lag.. BRRRRRR... ik word er niet goed van..
whats going on????

14 jaar geleden
Beheerder

ik had ook zo'n droom. Ik droomde dat het augustes was, en dan zijn er in het echt ook meteorieten en heel veel sterren zichtbaar. Ik droomde dat 1 vd 2 meteorieten neerstorte en dat 15% van de mensheid stierf. Mensen zeggen ook die zich heel erg verdiept hebben in de spiritualiteit dat er een selectie gemaakt word tussen de mensen die er voor gaan op de juiste manier en tussen de mensen die er niet voor gaan op de juiste manier, en dat allemaal in 2012. Zouden die mensen dan sterven of krijgen ze na dit leven geen volgend leven meer vraag ik me dan af. Maar het beste wat je kunt doen is afwachten zonder opelijk je oordeel of conlusie te trekken voor als je niet voor paal wilt staan dan. Doe dat dan alleen tegen vertrouwens personen.

MvG Feneaux

tamaradafies
14 jaar geleden

ik droomde vannacht over grote gele golven. Het geen wat geel was, was hetgeen wat slecht was laat maar zeggen. Ook in de lucht was er geel. Heel raar...

Dromertje
14 jaar geleden

Hallo,

Ik droomde vannacht heel specifiek, Ik was in een soort van winkelcentrum en opeens kwam er een hele harde oproep over een intercom die een soort luchtaanval aankondigde. De stem zei dat vanavond op 1e paasdag om 21.30 uur de wereld zou vergaan en opeens konden we allemaal de ruimte in kijken boven ons hoofd. De stem klonk zo helder en hard dat het allemaal zo echt leek. Ik heb nooit dat ik heel specifiek een datum en tijd mee krijg. Vervolgens raakten mensen in paniek en sommigen vierden de laatste uren door samen te gaan drinken en zingen. Ik weet niet waarom ik daarna droomde dat ik met een soort kano over het water moest samen met 5 andere mensen die ik niet kende. Ik weet dat ik heel erg bezig was met ontsnappen en de kano goed waterbestending te maken. Uiteindelijk kreeg ik een visioen hoe het allemaal zou gaan gebeuren. De aarde zou als een soort spiraal uit elkaar vallen, soort van atoomdeling, we zouden als mensen in een soort slaaptoestand gebracht worden en ook uiteen "vallen" om vervolgens op te gaan in een soort kosmische wolk, de aarde zou niet meer uit een vast iets bestaan en we werden dan uiteindelijk verplaatst naar een andere dimensie. Helaas maakte mijn vriend mij wakker en weet ik niet meer hoe het verder afloopt. Wel weet ik hoe ontzettend echt alles voelde en dat ik wel benieuwd ben naar vanavond, er zal vast niks gebeuren maar ja die datum en tijd kwam wel duidelijk naar voren.

Groetjes zware dromertje

Marsha
14 jaar geleden

Ik heb vanacht gedroomd dat de wereld ophield, we hadden de keus om te blijven of met een raket, haha, naar de maan te vluchten. Het was oktober 2012. Er kwam een komeet aan, en ik besloot te blijven met mijn zoontje, en daar kwam de golf van vuur..vreselijke droom, ik hoop het niet.

14 jaar geleden

ik heb denk al 5 of meerdere dromen gehad dat de wereld verging steeds op verschillende manieren
1 eerst dat de wereld ijstijd werd in me droom waren me handen en voeten echt ijs ik werd wakker met slapende voeten en handen zo raar
2 toen lava en vuur dat het op me afkwam en werd ik wakker
3 dat de wereld onder water verging en dat ik als laatste en onder ging en viel in een draaikolk in de oceaan..
4 iets met de zon dat ie zo heet werd dat je er dood aan ging
5 hele erge bliksem
6 vuurballen die uit de lucht kwamen

nou en ga zo maar door soms denk ik wel is waarom droom je dit... waar heeft het mee te maken omdat ze ook vaak iets zeggen over 2012 de mayakalender dat er iets met de wereld gaat gebeuren...en dat eigenlijk alles hallucinaties zijn niks is echt maar hoe kan je dan dromen... wat is echt ? mensen geloven daarin dat de wereld 20-12-2012 vergaat maar dat zeggen ze zo vaak..

groetjes glow

Regisha
14 jaar geleden

vannacht heb ik heel eng gedroomd. Als eerste was het nacht en keek ik naar de lucht en de zon en de maan bewogen heel raar en veranderde een soort van en er vlogen rare dingen in de lucht. Ik was dus foto's aan het maken van de rare dingen die gebeurde en de zon zag er heel eng uit. Toen was ik op een soort eiland en toen verging de aarde, de zon kwam dichterbij en er kwamen vloedgolven. We vluchtte en het laatste wat er gebeurde was dat ik heelveel geld vond en rijk was en toen werd ik wakker. De volgende ochtend ging ik op msn en toen stond bij msn today 2 nieuwsberichten: een over dat ze bijzondere beelden van de zon hebben gefilmd (wat ik ook in mijn droom deed) en het andere nieuws was over dat ze oude munt hebben gevonden (en ik vond dus ook oude munten die ik niet herkende)

nu denk ik dat het een soort visioen is wat betekend dat als de aarde vergaat, dat ik (we) na de aarde een beter bestaan krijgen met rijkdom en geluk ofzo
de droom leek heel echt en eng

groetjes Regisha

14 jaar geleden

Als ik dit lees dan denk ik aan eenzaam de wereld verlaten alsof niemand er ook maar iets om geeft.
Je voelt je zeg maar overbodig en voelt je eenzaam.

MvG DiscoverDreams

Jeanine
14 jaar geleden

Wat grappige dat er meer mensen zijn die zulke dromen hebben. Bij mij blijft het vaak bij atoombommen in de verte, vliegtuigen die voor mijn neus neerstorten of van die ballen met gas die op aarde neer dalen. Het voordeel bij mij is dat ik het in mijn dromen wel als spannend ervaar maar nooit in paniek raak of den koh shit dit is het einde. Als ik eenmaal wakker ben zit ik niet met een klot egevoel. Ik geniet er juist van om zulke dromen te hebben.

Droomkoning
13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb afgelopen nacht voor het eerst een droom gehad dat de wereld vergaat.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet beschrijven maar het komt het meest overeen dat de wereld stukje bij beetje vergaat.

Het enge eraan is dat ik heel goed besef op welk moment ik dood ga. Dit moment maak ik zo bewust mee dat dat het wel realiteit lijkt.
Zo ervaarde ik dus dat ik dood ging, het leek wel of ik geen adem kon krijgen en vervolgens diep weg zakte en daar opeens ik weer leefde. Het moment van dood gaan en weer levend zijn was in eerste instantie een zeer onprettig gevoel, net of dat je jezelf echt ziet gaan geen idee hoe ik dit moet beschrijven.
Vervolgens leef ik weer en besef ik dat doodgaan helemaal niet zo erg lijkt als dat het werkelijk is, natuurlijk is dit niet realiteit wat ik gelukkig ook besef maar in je droom beleef je dit toch wel anders.

Nu lees ik hier boven dat het toch wel verstandig is professioneel hulp te zoeken bij dit soort dromen. Nu heb ik in mijn verleden wel zo mijn issues gehad maar als ik heel eerlijk ben heb ik daar in het dagelijks leven weinig tot geen last van. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik daar nu wel aan begin te twijfelen nu ik dit terug lees.

Groeten!

Bob
13 jaar geleden

hallo allemaal

ik hab afgelopen nacht ook een hele rare droom gehad. ik had anderhalf jaar in een koma gelegen en werd wakker op 20-12-2012. de wereld was niet vergaan en was gewoon nog in normale staat. in die droom ging ik terug naar reacinaties die ik had geleeft in mijn vorige leven. dat waren allemaal dieren. aan het eind van mijn droom was ik weer mezelf en mijn blik ging van de aarde tot uit eindelijk het hele universum. kon in het laatste blik heel veel soort gelijke melkwegen zien. mijn vraag is nu. wat betekent het!!! weet iemand dat!

mvg bob

AN.
13 jaar geleden

Hallo,

ik heb vanacht gedroomd dat de wereld veranderde in een groot lava bad. Het begon met allerlei beelden van plekken in Nederland die plotseling overspoeld werden met lava en vuur.
Daarna was ik opeens op mijn kamer aan het bellen met mijn vriend, wij hadden in mijn droom beide een i-phone met aan de voorkant zo'n ingebouwde camara, zo konden wij elkaar ook zien.
Op zijn achtergrond zag ik allemaal mensen staan met kleine kinderen die aan het huilen waren, ook mijn vriend was in tranen.
Ik pakte de belangrijkste spullen die ik mee wilde nemen, (gek genoeg waren dit juist heel onbelangrijke dingen zoals schoolboeken, laptop, parfum etc.) want ik moest opschieten om 'de boot' te redden.
Ik kreeg ook telkens te zien dat het winter 2012 was en dus iets verder in de tijd. Dat kan in principe wel kloppen omdat ik in mijn droom op mijn kamer was, dat over een jaar ongeveer waarschijnlijk mijn zusjes kamer wordt want ik ga op mezelf wonen. In mijn droom was de kamer dus ook een beetje veranderd, en had ik de nieuwste i-phone..
Ik had ondertussen afscheid genomen van mijn vriend omdat achter hem een lava stroom aan kwam.
Ik zelf stond opeens met mijn ouders op een heel wankel bootje en zag de Nederlandse kust vervagen in een vuurzee en onder de lava zitten.
Ook zag ik beelden van mijn zusje dat ondergedoken zat met heel veel mensen in een kelder, maar daar kwam opeens vanuit alle hoeken lava en vuur.
De beelden die ik zag van steden etc. waren ook vreselijk, alles smolt weg in de lava en overal waren kleine vulkaanuitbarstingen zomaar uit de grond. Alles stond in brand, ook de mensen.
De volgende ochtend durfde ik niet eens uit mijn bed...
En wat gek dat meerdere mensen het jaar 2012 voorbij zien komen in hun nachtmerrie, wat heeft dit te betekenen?

Groetjes.

manddiiee
13 jaar geleden

oke ik ben net wakker en ik wou toch wellis weten wat mijn droom betekende vandaar dat ik deze site tegenkwam
Mijn droom:
Ik/ droomde dat ik samen met mijn vriend op de brug liep. Toen werd ineens de lucht zwart en groen. Mijn vriend en ik vonden dit heel raar dus wouden we snel doorlopen naar mijn huis. Ineens ging het heel hard waaien en spoelde al het watter weg wat onder de brug was. en uit het gat waar water verdween kwam nu lava. Door de wind ging de brug helemaal heen en weer zwaaien. En zo viel mijn fiets van de brug af in de lava. Toen mijn vriend en ik van de brug af waren zag je allemaal mensen in paniek. De aarde brokkelde uit elkaar en het leek net of er water onder de grond lag (net als een waterbed). Toen ineens was ik mijn vriend kwijt. En liep ik in me 1tje verder naar mijn huis. Toen ik hier kwam was heel het huis leeg, alleen de bank stond er nog. Gek genoeg scheen hier wel de zon.
Daarna ging ik vluchte omdat er iets aan kwam(wat weet ik nie) samen met een klein meisje die ik niet kende. We konden niet doorlopen want er stond een hijskraan die alle kanten opzwiepte. Dus gingen het meisje en ik het eerste en het beste huis in. Hier zat een hele oude man op zijn stoel, Die helemaal niks zei. Toen we toch maar naar buiten gingen, ging het meisje dood doordat ze in de grond verdween. Toen ineens was ik weer thuis. De aarde was wat rustiger geworden en me ouders leefde nog. Alleen me broertje zag ik nergens. Ik vertelde toen aan me moeder dat me fiets weg was en ik een nieuwe fietssleutel nodig had en dat ik me fiets zou gaan zoeken. Waarom ik daaraan dacht weet ik niet meer.
Vanuit onze tuin kon je in de lucht kijken. Je zag alleemaal andere planeten een groepjes sterren. Ook ging ineens de aarde snel draaien en zag je andere planeten van dichtbij (net zoals in vliegtuig als je naar beneden kijkt.

Het gekke van mijn droom was dat bijna iedereen het overleefde. Of dat ik niet heb gezien dat ze doodgingen. Ook was alles hetzelfde als in het echt alleen dan andersom. Zo was de brug aan de linkerkant van mijn huis ipv rechts. En zat mijn tuin aan de zijkant ipv achterkant, ook mijn huis was in spiegelbeeld.

Herkent iemand dit?

gr. Mandy

Gigo Valonka
13 jaar geleden

hallo allemaal

ik heb deze droom/nachtmerrie deze vannacht gedroomd: (niet schrikken)

Ik zweefde stil boven en drukke stroom mensen die rondjes aan het lopen zijn om in een grote langwerpige kerk. Die mensen werden omringt door in een grote cirkel bewegende stenen beelden van een soort goblin. Tussen de beelden en de muren was een ruimte waar de mensen die ontsnapten elkaar de hersenen inslaan. Af en toe keek ik met walging daar heen omdat mijn blik werd getrokken door iemand indringende gele katten ogen.
Toen opeens was iedereen weg behalve 2 metgezellen, de beelden, de geur van dood en verderf en een paar verdwaalde passanten. Na een kleine rondwandeling in de zeer lange kerk stonden we buiten. We liepen op een heuvel toen we iets achter ons hoorde, we keken achterom en de gehele kerk stond in brand. Even later stond alles in de brand, er kwam zwarte rook met paarse en gele vlekken erin van af. het was een regel in dat land waar we waren dat we het vuur moesten doven. Maar dat deden we maar half want we vluchten over de zwart gebakende heuvels waar struiken en bomen tot 2 meter zijn afgebrand. De toppen van die afgebrande stammen gloeide nog heftig na, als sterren aan de hemel.

dat was mijn droom. ik weet totaal niet wat het betekent. wie wel?
ik had bij deze droom een angstig gevoel en ik dacht dat ik achter na werd gezeten en het was volgens mij aan het schemeren.

groeten gigo valonka.

Laubou
13 jaar geleden

Dag Allemaal,

Vannacht heb ik voor de 2e keer een droom gehad over het vergaan van de wereld.

Eerst dat we werden aangevallen door meteoren, de hele stad ging in vlammen op.

En vannacht:

Alles leek heel normaal, ons huis aan de ijssel zoals dat in het echt ook was, ik, mijn broertje, mijn zusje en mijn moeder deden gewoon ons ding in ons huis.
Op het gegeven moment moesten we naar de winkel, in de winkel lagen dode mensen, overal op de grond en andere mensen die in paniek eten gingen inzamelen, echt heel chaotisch! helemaal in paniek.
We hadden geen idee wat er aan de hand was en we liepen naar buiten, daar lagen ineens ook dode mensen bijna op elke m2.
Er werd geroepen dat er giftige gassen in de lucht hingen en ieder die dat zou inademen zou dood neervallen.
We renden terug de winkel in en haalden van die witte mondkapjes, met de kapjes op liepen we met zn allen terug naar ons huis aan de ijssel.
Op de weg terug zagen we vreselijke dingen, complete gezinnen die dood op de grond lagen ook mensen die ik ken.
Eenmaal thuis gingen we met zn alleen op een heel groot bed liggen, afwachten wie wel en wie niet die dampen had binnengekregen, toen na een poosje iedereen van ons nog in leven was keken we naar buiten, iedereen was dood. maar de gifdampen waren weg.
We hebben het overleeft!

Maar toen ging de ijssel raar doen, hij werd heel hoog en toen weer laag, zo ging dat een poosje door.
We hoorden op de radio dat de giftige dampen naar boven waren gestegen en onze ozonlaag hadden weggevaagt.
De zon kwam steeds dichterbij, de aarde werd warmer en warmer, volgens de radio was al het ijs van de noordpool aan het smelten.
En dat kwam in de ijssel terrecht, opnieuw ontstond er een panieksituatie, de ijssel veranderde in een enorme tsunami!

We zijn naar het hoogste flatgebouw gevlucht en konden nog maar net aan deze enorme gloedgolf ontsnappen!
Maar hij zou nog eens terugkomen, nog hoger en die zouden we niet overleven.
Er stond een bootje op het dak van de flat en we besloten daar in te gaan zitten, opnieuw kwam er een gloedgolf, en we verdronken...
Ik als laatst, en ik zag hoe iedereen van wie ik hield aan het vechten was tegen het water, ik zag iedereen verdrinken.
Ik werd wakker met een brok in mijn keel, was gewoon echt even in paniek en moest tot mezelf komen en zeggen dat het maar een droom was.
Het was net echt!

13 jaar geleden

heey

weet iemand nog de betekenis van mijn droom?

alvast bedankt

Groeten Gigo Valonka

"Alles in dit universum beïnvloed elkander."





Deze discussie is gesloten.