Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Oude huis en spreuk. Erg mystiek

B.M.W
7 jaar geleden

Ik droomde dat ik met mijn moeder en mijn oma in het oude huis van een vriendin was en toen wees ik aan waar alles vroeger stond en ik benadrukte de grote leren stoel met van die knopen in de rugleuning en er stonden nog veel spullen waaronder van die indiaanse poppetjes (indianen) en ze hadden een soort papier over hun mond gedaan maar Mn moeder liet er een omvallen waardoor het papier kapot ging en toen kwam er een soort gas uit/ een tover iets en later waren we bij een supermarkt boodschappen aan het doen en toen viel alles uit de tassen door die spreuk/ gas en toen kwam er een medewerkster naar ons toe die zei: dit klopt niet hè? Ik verwijs jullie wel even door naar mijn collega en toen gingen we naar die collega die de spreuk verbrak.

Een aparte droom!

7 jaar geleden
Beheerder

Adem wordt door inboorlingen gezien als magische substantie (geest/ruach/mana)
Due iets beademen is de geest overdragen.
Maar het papier voor de mond betekent ook onmondigheid.
De indiaan is natuurlijk thuis in de natuur en daarom ook een prima gids in het onbewuste.
De wildernis is geen supermarkt, je moet leren overleven op jezelf.
Deze amuletten/talismannen zijn dus nog statische eigenschappen die je kunt ontwikkelen.