Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Re: Witte huis

SaskiaXOXO
6 jaar geleden

Hey,
Ik droomde vannacht dat er in mijn kamer, een soort kleine deurtje was.. en we hadden dat deurtje open gemaakt en t bleek dat daarachter een heel groot huis is. Een witte huis, niemand wist dat deze huis hier was. De woonkamer was heel mooi, goed ingericht en slaapkamers etc ook.. het hele huis was gewoon vol met spullen wat er in een huis hoort. Wel raar, want niemand woonde er. We hadden besloten om er vaker in te gaan, en beetje verzorgen etc. Maar soms, als we in onze eigen huis waren.. en door dat deurtje daar heen wouden gaan lukte het niet. Maar ik heb wel eens eerder gedroomt over een groot wit huis, helemaal ingericht etc maar nu opeens weer. En deze keer was het huis heel anders, deze was veel groter en mooier.

Wat zou deze droom kunnen betekenen?

6 jaar geleden

Een huis is eigenlijk je lichaam en ziel. De kamers zijn je eigenschappen. Maar hier is het witte huis mooier en groter. Het huis is als wit, dat steriel maakt en als een droom, sprookje of hemel. Je zou er wel willen wonen, maar dat gaat niet. Het gras is altijd groener bij de buren. Maar eens moet je tevreden zijn met wat je hebt. Het is een boodschap om eens goed naar jezelf te kijken en bewust te worden wat jezelf bezit om te waarderen. Iedereen heeft zijn wensen en doelen, maar het moet wel haalbaar zijn.