Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mysterieuze dingen en necrofilie in mijn droom! (uitleg a.u.b!)

8 jaar geleden

Ik droomde laatst dat ik in een soort van film zat

Ik liep een supermarkt binnen, het was buiten heel donker en iedereen in die supermarkt had het over een geschminkte man die buiten in het donker rondliep en zich nauwelijks liet zien. Heel veel mensen zeiden dat hij een superheld was, maar een klein groepje mensen werd boos en riepen dat het een schurk was. Toen ik door een van de grote vierkante ramen van de supermarkt naar buiten keek, zag ik de man (ik weet niet of jullie de film ''The Crow'' ooit hebben gezien, maar daar leek alleen zijn schmink ongeveer op maar die hele omgeving van die droom leek wel erg op die film.)

Het was heel mysterieus allemaal

Maar toen ik hem zag, kreeg ik direct het gevoel dat hij aan de goeie kant stond en probeerde ik de mensen die tegen hem waren te overtuigen dat hij geen schurk was.

Maar opeens riep iemand ''Ja ze hebben hem! Hij is dood!'' Toen bleek het dat die geschminkte man ineens dood was hoe dat gebeurde was onduidelijk. Toen zag ik mensen met een brancard lopen, op die brancard lag zijn lichaam. Ik rende er meteen achteraan, maar ik bleek niet de enige te zijn die er achteraan liep, naast mij liep een jong meisje (een tiener van tussen de 17 en 19 jaar oud) en dat meisje was een enorme verliefde fan van die mysterieuze geschminkte man die dood was en dat meisje trok zomaar dat lijk van die brancard af en begon het dunne dode lichaam aan te randen omdat ze helemaal van streek was dat hij niet meer leefde. Toen werd ik gedwongen om dat ook te doen, dus deed ik dat. (Ik heb serieus niks met dode lijken of dat soort vreselijke dingen, dus ik snap ook niet waarom)

Later ging ik in mijn dromen uitvogelen wie die Mysterieuze geschminkte man was. Ik zocht op wikipedia om te kijken of hij echt dood was, omdat ik in mijn droom wist dat ik in een film zat en dat dus zeker wilde weten. Op wikipedia stond ook dat hij echt dood was gegaan op 40 jarige leeftijd.


Toen ik wakker werd (dus dit was buiten mijn droom in de echte wereld), dacht ik dat het allemaal om een echt bestaande acteur ging die in mijn dromen kwam. Ik pakte ook mijn tablet die naast mijn bed lag en ging het ook allemaal googlen omdat ik niet wist wie het was, maar ik kon niks vinden.

Ik heb nog steeds het gevoel dat hij gebaseerd is op iemand die echt bestaat, ik dacht heel erg aan Brandon Lee die in het echt is gestorven tijdens de opnames van The Crow, maar dat was hem ook niet. Hij leek totaal niet op die mysterieuze man in mijn droom.



7 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door stellaantoine.