Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

liefdesverklaring aan Ellen Degeneres. ( bekende hollywood ster )

11 jaar geleden

hallo , ik heb laatst een droom gehad en wil echt heel graag weten wat het in houd.

ik was op een of ander congres , misschien iets van een diploma uitreiking of iets anders. het was op een veld of zo en ik zat naast een vrouw op van die uit klap stoeltjes. ik heb meer gedroomd dan alleen de liefdes verklaring. maar dat kan ik niet meer herinneren. de vrouw naast wie ik zat was Ellen Degeneres. zij is een homo simbol. zij is zelf lesbisch. en ik ook. dus op zich tot zo ver niks raars. maar toen we naast elkaar zaten heb ik mijn hand in haar nek gelegd en draaide haar hooft een beetje mijn kant op. toen heb ik in haar oor gefluisterd : 'ik wil dat je weet hoe ongelooflijk veel ik van je hou'. en er was zo iets raars tussen ons. ik voelde alsof we echt al jaren bij elkaar waren en elkaar echt gelukkig maakte. en ik zag aan haar gezicht dat ze het zelfde voelde in de droom. ik ken haar wel. natuurlijk van TV en zo. maar zij heeft mij nog nooit ontmoet.

ik wil echt dol graag weten wat deze droom inhoud. ik voel me er al een paar dagen door in de war. ik kan niet meer normaal denken.



1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door siszy.