Ik heb gister voor de 2e keer een geest gezien denk ik. De eerste keer was een half jaar geleden ongv, Hij was helemaal zwart als een soort schaduw met een hoed op ook ging de douche vanzelf aan. De tweede keer was het een zwevend "schepsel" als een soort wolk die van vorm veranderde. Bij komend effect is dat ik helemaal verlamd raakte. Ik zag het voor enkele seconde en toen verdween het. Gek genoeg overkomt het me alleen s'nachts en als ik wakker schrik. Wanneer ik het gezien heb val ik ook weer snel in slaap.
Hallo allemaal,
misschien een tip als je bang bent voor wat je meemaakt: zoek zoals hier mensen om mee te praten en ervaringen te delen en kijk eens naar boeken zoals bijv. de boeken van mevr. mulder-schalenkamp die geschreven heeft over haar ervaringen met 'contact met de andere wereld'. Titels zoals op de grens van twee werelden of de doden spreken of bron der wijsheid en emed. Dat zijn echt interessante boeken die een hoop geruststelling geven omdat je er veel duidelijkheid in vinden kan. Verder zijn er tig meer boeken over dit onderwerp maar goed deze wilde ik even noemen.
Op facebook kan je ook groepen vinden van mensen met wie je kan delen en zo kan je wellicht ook in het echt afspreken met elkaar.
Zelf heb ik vroeger ook 'enge' dingen gezien zoals lichtpuntjes ..ze bewogen naar me toe en werden groter en dan gingen ze weer van me af en werden kleiner en gingen uit..ik zag ze overal in het donker om me heen als ik in bed lag en ik was doodsbang. Ik wou dat ik toen de mogelijkheden van de huidige tijd nu had gekend. dan had ik wellicht al snel in kunnen zien dat het iets moois eigenlijk was. onwetendheid veroorzaakt vaak angst.
Later heb ik tijdens het lezen van een boek bijv. een kus op mijn wang zomaar gekregen vanuit het niks. ik voelde letterlijk mijn wang in en uit veren en echte aanraking maar zag niks. Verder later een zangerig geluid gehoord vanuit het niks en zelfs een keer toen ik dacht van als ik me nou eens voorstel dat ik door een poort ga en ik eens niet bang ben..toen plotseling ervoer ik dat ik echt door een poort ging en ik zag een vriendelijke man in een wit kleed en een prachtige tuin met spelende kinderen. toen ik dacht 'is dit echt!' was ik plotsklaps in mijn lichaam terug op mijn kamer. Dat was het mooiste. Verder voel ik me weleens bekeken en dan praat ik maar hardop.dat diegene maar aan iemand moet denken die hij of zij mist en dat hij of zij die nu kan terug zien door het gewoon te willen. -mijn manier van iemand naar het licht brengen. soms is het daarna weg en soms ook niet. dat vind ik niet erg leuk en ik wou dat ik dan kon zien want ja ben ik dan gek of is er echt iets..afijn het is een weg van ontdekkingen. Ik heb het zelf in ieder geval fijn gevonden om mensen te vinden die mij begrijpen. echt fijn dat internet bestaat tegenwoordig. dus maak er gebruik van :) zie het als een avontuur..kan eng zijn maar ook interessant.
de lichtpuntjes zijn ooit destijds toen daarna weggehaald door een paragnost. mijn moeder heeft dat door hem laten doen en ik vind het ergens spijtig..liever had ik meer ontdekt en gewoon wat support gehad. maarja dingen gaan in het leven zoals ze gaan. Mij vind je op fb genaamd als dreamtimespirit
Heej , ik ben Cheyenne. Ik heb dit gisteravond meegemaakt. Ik keek naast mijnn bed en zag opeens een meisje, het ging heel snel en ze was in enkele seconden al weer verdwenen. ik wil echt wat meer te weten komen nu.. Mss wat het betekent.
ik heb gemerkt als ik alleen thuis ben en ik ben in mijn moeders kamer in de spiegel aan het kijken er een grote zwarte schim voorbij gaat heel snel dat ik gwn schrikt en als ik kijk het gewoon weg is of in mijn kamer dan lig ik met mijn deur open zie ik heel snel een zwarte schim voorbij gaan heel raar wie kan mij vertellen wat het is owja en als ik me omdraai dan voel ik een lange warmte in mijn rug alsof het achter me staat en mij acgrervolg ps. wie kan mij vertelen wat het is want het is echt eng en creapy :Ssss
hallo allemaal,
ik begrijp jullie allemaal het is echt eng mijn oma is een paar jaar geleden overleden en die dag toen ze is overleden lag ze in de kist en iedereen eromheen om iets te zeggen ik ging naar de wc en toen ik uit de wc kwam en in de gang in het spiegeltje keek daar stond op zo'n plakje een kaars en in dat spiegeltje zag ik de lachende mond van mijn oma ik weet het zeker omdat mijn oma een dubbele kin had dus en mijn stief oma haar man is ook een paar jaar geleden overleden en de dag de tijd dat haar man overleedt ging ze na een tijdje met iedereen naar huis en ze stond even stil want ze heeft zo'n klok die uniek is en die stond stil precies om de tijd dat haar man is overleden eng he ze heeft de klok ook niet meer aan de praat gekregen
Hallo allemaal
Ik lag op mijn rug te slapen. Plotseling werd ik wakker geschudt en ik dacht dat mijn man dat gedaan had.
Ik keek naar hem, maar hij lag vredig te slapen. De slaapkamer was half duister en ik keek naar de wekker op de kast.
Het was kwart voor acht in de morgen. Maar tot mijn grote verbazing zag ik een gestalte gekleed zoals een monnikig in een klooster.
Hij droeg een kap en daardoor kon ik zijn gezicht niet zien. Hij keek naar mij met zijn wit schitterende ogen
Daarna keek ik terug naar de wekker en toen was hij verdwenen
Ik heb ook een geest gezien geloof ik. ik lag in mijn bed, en toen verscheen er opeens
een meisje met bruin haar, verder weet ik niet meer hoe ze eruit zag.. maar het was heel duidelijk en ik weet zeker
dat het iets was. het was echt héél helder. maar het was ook heel snel weer weg...
Ik ging slapen en toen deed ik me ogen dicht, ik hoorde 2 keer het geluid van een aansteker, (als je hem aan wil maken) ik werd erg bang, ik hoorde allemaal geluiden en deed maar mijn ogen dicht! Toen ik ze open deed zag ik een geest, ik knipperde en de geest ging langzaam weg! HELP WAT MOET IK DOEN!
Hoe zag die geest er precies (of ongeveer) uit? Dat geluid betekent trouwens dat hij contact met je wil zoeken. De reden hiervan kan per geest verschillen en is alleen te achterhalen als je contact met hem hebt (moet je wel zeker van zijn als je dat wilt)