Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geest gezien

14 jaar geleden

Hallo

Ik heb een aantal weeken terug een geest gezien, naast mijn bed ik werd wakker en deed snel mijn ogen open toen zag ik een geest staan naast mij bed, het ging zo snel binnen paar seconde al niet meer te zien toen ik de geest zag schrok ik zo erg dat me hard er van te keer ging en gelijk wakker was en vertelde aan me vriend wat ik had gezien het gekke was dat ik niet kon zien of het een man of een vrouw was maar ik heb duidelijk gezien,, het was de vorm van een mens.

Nou ik vaker hier in mijn huis vreemde zaaken waarneem zo als de radio die ineens aan gaat heb eerder ook al eens mee gemaakt dat de radio op eens naar zijn hoogste volume ging. maar of dat met geeste te maken heeft weet ik niet zeker maar vreemd is het wel die radio is nog niet zo heel oud.


Gr skip

AANU
14 jaar geleden

Haai. een vriendin van mij had een foto gemaakt naast zich zelf stond een zwarte waas wat duidelijk vorm van een mens heeft. Bij haar gaat de radio ook wel s aan uit en harder. Ook geluiden enzo dus wie weet..

linds
14 jaar geleden

hoihoi.
mijn moeder heeft dit ook meegemaakt. ik heb een vraag voor je; was het duister of was het fel?
mijn moeder zag het duister, maar daarna zag ze een fel meisje boven haar.
weet je messchien wie het was die naast je stond? messchien kan het in je opkomen.
ik zie die dingen ook heel vaak, en ook in mijn droom. gelukkig is dat de laatste tijd minder.

en met die radio, dat kan messchien ook aan de stroom liggen. maar het kan ook zijn dat het
in dit geval wel een geest doet, om je te waarschuwen voor iets.

maar maak je maar niet teveel druk. :)

erika
14 jaar geleden

Ik ben ook spiritueel en dat is heel normaal.
soms zie ik ook gekke dingen.
en ik zie ook geesten.
en als ik b.v. te lang naar iets staar dan verandert het van kleur of van vorm.
ik kan ook gevoelens van anderen overnemen.
bijvoorbeeld als mijn vriendje erg verdrietig is en hij zit naast me en hij zegt het niet tegen mij kan ik zijn gevoelens overnemen zodat ik ook verdrietig word.

michaela
13 jaar geleden

hoi ik ben michaela
ik heb ook al heel vaak een geest gezien, ik ben soms echt bang daar door geworden
eerst was me moeder naar zo een vrouw geweest en die vrouw vertelde dat dat me opa
op de bank in het hoekje zat, dus ik zei oke ik ga even op ze schoot zitten en ja hoor
ik werd er zo af gegooit was heel eng en toen ik in me bed was zag ik een geest hij liep
lang me kamer precies in een mens voor, hij zag er um ja hoe moet ik het zeggen :
als je ogen dicht doet zie je tog allemaal stipjes zo zag het er uit maaar dan heel dicht op
elkaar in een mens vorm
hoe ken dat?
afz michaelaa :)

justin
13 jaar geleden

ik zie ook al van kinds af aan geesten maar wist niet wat ik ermee moest.
ik wou er toch wel graag mee kunnen communiceren, gewoon om te weten wat ze nou presies willen...want ze zien er ook gewoon normaal/aardig uit.
ben laatst een beetje gaan googlen en nou las ik laatst ergens dat iemand een boek had gelezen wat je leerde om je 6de zintuig verder te ontwikkellen,ik heb dat boek ook gekocht en kan nu al een beetje communiceren met ze.
gisteravond een oud vrouwtje...was al langere tijd geleden overleden en ze zocht haar man?
ga me nog wel verder ontwikkellen want wil ze (als het kan) toch wel kunnen helpen.hoop als ik het boek helemaal uitheb dat het dan nog beter gaat :) misschien is dit ook iets voor jullie?



1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

Tarik
13 jaar geleden

ik heb een geest ook gezien!

Tarik
13 jaar geleden

lieven heeft er ook een gezien!
fgsdfgdfghfgh

kaka

Sven
13 jaar geleden

tarik en lieven zijn c00l

Cayëlle
13 jaar geleden

Uhm mensen, ik ben bang xp serieus, ik ben 15, en op een dag werd ik wakker,(ik stond op voor school) ik waste me en kleed me aan enzo, ik ging toen naar beneden, ik was nog heel erg moe, dus ik ging nog wat in de zetel liggen, (mijn moeder was naar de bakkerij) achter de zetel staat een kast met een foto in van mij overleden opa, naast de foto staat zijn as, en ik was misschien moe, maar ik weet dat ik het niet heb gedroomd, ik had mijn ogen open en was gewoon voor mij aan het kijken, en aan het denken hoe mijn dag zou verlopen, en plots hoor ik gefluister; "CAYEEEEEEELLE" (zo heet ik) ik keek een beetje schuin achter me en zag niks .. Mijn mama was nog niet thuisgekomen. ;s Ik was zo bang dat ik heel erg hard begon te zingen. Toen kwam mijn mama thuis, en begon ik te wenen, ik vroeg haar of ze echt nu nog maar was thuisgekomen en net zo'n 10 minuten eerder, en ze zei'Ja, ik heb nog alles vast, kijk?!' Ik ben echt bang, want ik had dit vertelt aan een vriendin van mij op msn (we zaten voor de cam) En ze vrtelde me dat dit haar ook overkwam en dat zo ook bang is. Ik weet echt dat ik niet heb gedroomt, ik hoorde het, ik dacht niet eens aan mijn opa op dat moment ik vind het verschrikkelijk dat mijn papa en stiefma mij niet geloven.

13 jaar geleden

Ik heb (waarschijnlijk) ook een paar geesten tegelijkertijd in mijn kamer gezien. Ze waren heel erg fel een beetje doorzichtig en een beetje oranje waas er doorheen. Ik kon duidelijk een vorm van een mens zien...

13 jaar geleden

Ik heb ook wel eens een geest gezien.. Mijn mama & stiefvader waren naar de winkel, en ik bleef alleen thuis. Ik ging naar beneden om iets te eten gaan halen, en in de keuken zag ik duidelijk een persoon rondlopen. Niet heel erg lang, maar er was wel iemand. En ik weet ook wie het was, want de persoon had de contouren van mijn vader - die overleden is trouwens - Dus dat vond ik best wel eng. Op mijn vorige kamer heb ik ook enge dingen meegemaakt, waarvan ik ècht denk dat ze door geesten komen.

moulai
13 jaar geleden

Hoi,


Ik ben onlangs verhuisd naar men (nieuw) appartement en hier zou 1 van de vorige huurders zijn overleden en de bewoners die steeds in het appartement woonde na de overleden man verlieten het appartement snel weer omdat ze lastig gevallen werden door geluiden en geesten die ze 's nachts op bezoek kregen. Er werd me ook niets verteld door de vorige huurders van wat er zich afspeelde totdat alles was getekend en ik het wel moest huren. Nu ik moet zeggen ik heb er nog niets van ondervonden, ik en geesten gaan niet samen ;-)...

13 jaar geleden

Hey,

ooit werd ik wakker en dacht ik ook dat ik een geest gezien had.
Het was een meisje die heel erg leek op iemand uit m'n klas.
Ze huilde en had een teddybeer bij zich. Die nacht kon ik niet slapen :)
De volgende ochtend kwam ik op school en hoorde ik dat de zus van het meisje
uit mijn klas overreden was...
2 dagen later stierf ze. Haar beste vriendin had haar precies dezelfde teddybeer gekocht om haar te troosten...
Niemand gelooft dat ik het echt gezien heb maar ik weet het héél zeker.

13 jaar geleden

ja dat kan zo zijn dat je haar hebt gezien dan had die meisje uit jou klas aan jou gedacht en drm heb je haar gezien als geest bij jou thuis !!!

13 jaar geleden

Dat zou wel eens kunnen :)
bedankt

jennifer
12 jaar geleden

hallo, ik ben jennifer theunisse

wij moesten op school een onderwerp zoeken voor een opdracht dus wij namen
het onderwerp geesten want wij wisten er niks van af

dus wij namen het onder handen
ik kwam later op een site met een ouija bord en ik was zelfverzekerd en ik stelde een vraag is mijn oom daar en ik was bang dus ik klinte weg

lsaer zag ik elke keer mijn oom

girl1992
12 jaar geleden

Hallo mensen,

Gisterenavond heb ik echt iets heel geks meegemaakt. Ik lag in bed en ik kon een klein beetje licht zien door de straatlantaarns die door de gordijnen schenen. Toen keek ik vanuit mijn bed in de spiegel en ik zag een paar felle lichtjes daarin verschijnen. een soort sterretjes. Deze begonnen steeds sneller te draaien in een rondje en opeens zag ik een gezicht voor me. ongeveer op 30 cm afstand. net zo groot als mijn eigen hoofd. Het was echt duidelijk aanwezig, het was een man, hij had donkere ogen en donker haar en keek me recht in mijn ogen aan. Het was geen wazig gezicht, maar echt heel scherp. Na een paar seconden deed ik mijn ogen dicht omdat ik het mega eng vond. Ik durfde mijn ogen ook niet meer open te doen, omdat ik het niet nog een keer wilde zien. Ik voelde zijn aanwezigheid ook toen ik mijn ogen dicht had. Hebben meer mensen dit ooit meegemaakt. Of ben ik gewoon gek ofzo. Ik heb nog nooit hallucinaties gehad, en ik kan het me niet voorstellen dat ik dit door mijn fantasie zag.

GhostHunter
12 jaar geleden

Girl1992,

'Deze begonnen steeds sneller te draaien in een rondje en opeens zag ik een gezicht voor me.'
'Ik durfde mijn ogen ook niet meer open te doen, omdat ik het niet nog een keer wilde zien. Ik voelde zijn aanwezigheid ook toen ik mijn ogen dicht had.'

-> Deze 2 zinnen passen exact ook in mijn verhaal.

Ik heb al vaker 'een gevoel' dat er 'iets' is. Deze nacht heb ik voor het eerst ook 'een geest' gezien. Het begon als een hele gewone nacht, ik val in slaap. Ik werd wakker na een paar minuten, ik weet niet waarom. Normaal doe ik ook nooit mijn ogen open. Nu dus wel. Ik deed mijn ogen open en zag boven mij een groene, redelijk felle massa zweven. Eerst dacht ik: dit verbeeld ik mij, maar ik bleef die massa met mijn ogen volgen. Na enkele seconden daalde de massa neer naast mijn bed en vormde het een hoofd. Ik schrok me kapot, ik keek hem 1/2 seconden aan en deed mijn ogen dicht. Mijn hart ging tekeer en was redelijk bang. Het was enkel een hoofd dat ik zag, van een oude man volgens mij, niet heel erg groot. Mijn opa is overleden, al 10 jaar geleden, maar volgens mij was het hem niet... Ik kon hem niet herkennen. Toen ik mijn ogen dichtdeed, voelde ik een 'ruis' in mijn hoofd, zeer raar, maar die ruis kon ik niet wegkrijgen uit mijn hoofd. Ik voelde dat die geest nog steeds aanwezig was.

Toen ik 's morgens weer wakker werd, keek ik naar de plaats waar hij stond. In mijn kamer stond mijn koersfiets, wat kledij en hij stond net op de plaats hiertussen, waar niets lag, waar hij kon staan.

Bizar, maar als ik de verhalen zo lees, komen ze wel wat overeen, dus het moet echt zijn.

geest
12 jaar geleden

Laatste was ik in de bos in de auto, mijn vriendin aan het neuken, toen ik opeens een witte schaam op mijn raam zag, het was heel wazig, mistig en ik wist echt niet wat het was, ik klopte tegen de raam en hij schrok niet, later reed ik heel hard weg en ik achtervolgde de witte schim met de auto, ik was vastbesloten om hem te pakken, ik reed zo'n 120km p/u op een erf de geest was sneller dan mij, raaar

ilone
12 jaar geleden

Dit heb ik helaas al wel 20 jaar , soms een paar keer achter elkaar dan een hele tijd niet,
ik schreeuw mezelf en mijn man wakker en krijg bijna een hartstilstand van schrik voor mijn gevoel dan ....heb er met mensen over gepraat en ze zeggen dat ik er niet bang voor moet zijn ...maar ja dat ben ik dus wel...

kees
12 jaar geleden

dat heb ik ook

Sylvana
12 jaar geleden

Ik heb al een hele tijd dat ik in mijn ooghoeken van die witte lichtpuntjes zie.Het lijken net kleine sterretjes ofzo. En best wel fel. Als ik er dan naar wil kijken zijn ze weg. Ik ben er laatste tijd op gaan letten en ik zie ze steeds vaker als ik bijvoorbeeld op de bank tv zit te kijken zie ik ze in me ooghoeken of gewoon als ik sta. Ik weet niet wat het is maar zou het wel graag willen weten ...

Frank
12 jaar geleden

Ik heb gister voor de 2e keer een geest gezien denk ik. De eerste keer was een half jaar geleden ongv, Hij was helemaal zwart als een soort schaduw met een hoed op ook ging de douche vanzelf aan. De tweede keer was het een zwevend "schepsel" als een soort wolk die van vorm veranderde. Bij komend effect is dat ik helemaal verlamd raakte. Ik zag het voor enkele seconde en toen verdween het. Gek genoeg overkomt het me alleen s'nachts en als ik wakker schrik. Wanneer ik het gezien heb val ik ook weer snel in slaap.

Dreamtimespirit
11 jaar geleden

Hallo allemaal,

misschien een tip als je bang bent voor wat je meemaakt: zoek zoals hier mensen om mee te praten en ervaringen te delen en kijk eens naar boeken zoals bijv. de boeken van mevr. mulder-schalenkamp die geschreven heeft over haar ervaringen met 'contact met de andere wereld'. Titels zoals op de grens van twee werelden of de doden spreken of bron der wijsheid en emed. Dat zijn echt interessante boeken die een hoop geruststelling geven omdat je er veel duidelijkheid in vinden kan. Verder zijn er tig meer boeken over dit onderwerp maar goed deze wilde ik even noemen.
Op facebook kan je ook groepen vinden van mensen met wie je kan delen en zo kan je wellicht ook in het echt afspreken met elkaar.

Zelf heb ik vroeger ook 'enge' dingen gezien zoals lichtpuntjes ..ze bewogen naar me toe en werden groter en dan gingen ze weer van me af en werden kleiner en gingen uit..ik zag ze overal in het donker om me heen als ik in bed lag en ik was doodsbang. Ik wou dat ik toen de mogelijkheden van de huidige tijd nu had gekend. dan had ik wellicht al snel in kunnen zien dat het iets moois eigenlijk was. onwetendheid veroorzaakt vaak angst.
Later heb ik tijdens het lezen van een boek bijv. een kus op mijn wang zomaar gekregen vanuit het niks. ik voelde letterlijk mijn wang in en uit veren en echte aanraking maar zag niks. Verder later een zangerig geluid gehoord vanuit het niks en zelfs een keer toen ik dacht van als ik me nou eens voorstel dat ik door een poort ga en ik eens niet bang ben..toen plotseling ervoer ik dat ik echt door een poort ging en ik zag een vriendelijke man in een wit kleed en een prachtige tuin met spelende kinderen. toen ik dacht 'is dit echt!' was ik plotsklaps in mijn lichaam terug op mijn kamer. Dat was het mooiste. Verder voel ik me weleens bekeken en dan praat ik maar hardop.dat diegene maar aan iemand moet denken die hij of zij mist en dat hij of zij die nu kan terug zien door het gewoon te willen. -mijn manier van iemand naar het licht brengen. soms is het daarna weg en soms ook niet. dat vind ik niet erg leuk en ik wou dat ik dan kon zien want ja ben ik dan gek of is er echt iets..afijn het is een weg van ontdekkingen. Ik heb het zelf in ieder geval fijn gevonden om mensen te vinden die mij begrijpen. echt fijn dat internet bestaat tegenwoordig. dus maak er gebruik van :) zie het als een avontuur..kan eng zijn maar ook interessant.
de lichtpuntjes zijn ooit destijds toen daarna weggehaald door een paragnost. mijn moeder heeft dat door hem laten doen en ik vind het ergens spijtig..liever had ik meer ontdekt en gewoon wat support gehad. maarja dingen gaan in het leven zoals ze gaan. Mij vind je op fb genaamd als dreamtimespirit





Deze discussie is gesloten.