in mijn ervaring in de loop de tijden heb ik een ding geleerd
jullie allemaal moet contact nemen met jullie zelf ..er is geen
gids die jullie kan helpen zeker niet yvonne kom op nou ?
wij zijn allemaal bang wat er staat te komen waneer wij overlijden
man mensen leef van dag tot dag jij leeft zo fck de dood en trouwens
MINOTAUR ik had precies het zelfde het houd in dat je en keer volwasen moet worden
geloof me en ik bedoel geen droom .. en demoonen zijn 10 keer erger dan je denkt lolz all geloof ik er niet in
demoonen zijn aspecten van jezelf
het is iets van je zelf daarom zo hard zie je zelf vechten tegen je zelf o.O
ja onmogelijk om te winen positief over wint alles negatief maakt alles harder en erger
en ja er zijn paranormal dingen waarin ik geloof ..zo iets als evp en en dat andere shit ja .. heb nooit medelijden met ze zo als de meeste
van die mietjes zo als mn moeder lolz .. evp is gevaarlijk had laast een uit america california
virginia ja 1 keer raaden wat ze zei daarna ? come too my? haha jajaja lol... en de was thijs 8 jaar oud maar
wou niet zeggen waarom hij bij ons was ?? thijs zei een ding dat mij diep raakte hij zei luid en duidelijk
ben dood !! in en verdrietig zin -.- ik ben beetje te hard ingesteld soms maar
ja ben aleen expert in lucide dromen zo ik weet wat je hersen kunnen doen.... in dromen kunje zelfs
pijn voelen en stiken en fck ja sex ook das cool wel niet echt . wil niet steeds schoone ondergoed aan doen waneer
ik mn oogen open doet .en wat moet je vriendin daarvan zeggen ?? lolz nee ik ben er mee gekapt nu dan hehe ja soms doe
ik het xD tuurlijk dus niet echt mee gekapt maar goed een evp kwan es door bij professionals waneer zei vraagden
wat is het verschil tussen hemel en aarde het antwoord was .. Wat is het verschil tussen hemel en aarde ?... Dat is het volgende... t' Is echt een ooievaar... snap je ........... ja?? leef van dag tot dag en geniet van je leeven mensen cyaaaaaaaaaaaaaa
lieve mensen
ga geen contact proberen te maken met dat vuil.
wat je doet is pak een bijbel kijk in het oude testament en zoek de psalmen op lees dan hard op en in een rustige toon
psalm 91 ,68, 70 ,54, 35, 31 ,22 ,3 ,11 en 13.
dit is als een bombardement voor demonen en ze zullen murf geslagen worden hierdoor.
daarna zeg je dat door de autoriteit van jesus christus verlaat mijn huis en ga naar waar hij je stuurt.
het is niet ik maar christus zelf die u dit beveeld.
doe niks uit je zelf want wij zijn niet bij krachten dit zelf te kunnen doe dit alles altijd door jesus christus zelf.
herhaal dit elke keer als je weer een dreiging in je huis voeld . het kan een paar maanden duuren omdat iedere keer zullen ze proberen terug te komen maar wees sterk .
op ten duur zal het ophouden .
ik hoop dat ik u hiermee genoeg geholpen heb.......vrede zij met u alle.
gr jurie
*Mijn zusje heeft er ook last van gehad, er kwamen 3 geesten bloemetjes met haar plukken,
toen heeft ze vriendelijk evraagt of ze alsjeblief weg wouden gaan omdat ze wou gaan slapen en toen gingen ze gewoon weg.
*Ik was met mijn moeder aan het praten en we horen vaker de radio door de babyfoon heen (echt heel erg eng) en toen hoorden we opeens hallo door de babyfoon, een beetje geruis erdoorheen maar iedereen was onder en het was een mannenstem kan iemand me hier mee helpen want mijn moeder heeft een overleden opa en zij was zijn lieveling kleindochter.
kan dat van de radio door de babyfoon ook door geesten komen?
jullie mensen lullen veel te veel verschillende verhalen..
je kan hier gwoon nix tegen doen..
je moet het negeren en verder proberen te gaan met je leven..
niet vluchten dat helpt niet.. het blijft altijd bij je zolang jij bang bent..
zeg nooiit dat je niet bang bent of dat soort dingen,, maak je ze alleen maar kwader..
je zal wel denken waar bemoeit ze zich mee..
maar ik weet het omdat ik het zelf mee heb gemaakt,, ben me erin gaan verdiepen..
en jaa ook via dingen die ik niet had mogen doen..
dus succes en negeer het..!!:D
Hallo.
Ik heb niet echt dingen zoals de meeste mensen maar ik woon in een oud huis die waarschijnlijk veel bewoners heeft gehad.
Het huis stamt uit de 2e wereld oorlog.
Soms als ik in mijn bed lig hoor ik rare geluiden net of iemand om hulp roept, ik krijg dan hoofdpijn en krijg kippenvel.
Weet iemand wat ik daar aan kan doen ? Ik word er namelijk gek van, mijn cijfers op mijn studie gaan achteruit enzo.
Help me..x
beste mandy ik ik denk dat er een buur van jullie ook met een babyfoon zit en dat de frequentie beetje stoord wij hadden ook een babyfoon en men buren ook en hoorden alles wat onze buren zeiden
Hallo,
Het zijn inderdaad kwade geesten. En of het een idee is omdat je te moe zou zijn !? nee !!
Echter... als je je oma's huis wilt gaan 'rijnigen' zou ik ook wierook aan steken met daarbij salie (een kruiden die rijnigens werkt op geesten en negatieve energie. Maar dan zou ik van te voren alles goed schoon maken met water en zeep, dan die wierook en kruiden laten roken, alle kieren hoeken en kamers niet vergeten, vooral waar je die geesten zag. en daarna alle ramen en deuren open zetten om de geesten de kans te geven om hun weg te laten gaan. Maar dan zou ik hun wel vriendelijk verzoeken om weg te gaan en alles vriendelijk doen, zo laat je hun zien dat je toch nog het beste voor hun hebt.
Ik hoop dat je genoeg tips hebt gekregen !!
suc6 er mee...
Nee juist niet doen.. een geest blijft hangen als hij dat zelf wil..
schoonmaken heeft echt echt geen nut..
het kan alleen maar een slecht effect hebben want dan kan deze kwaad worden en zeggen ze gaat op deze manier me weg proberen te halen (wat natuurlijk geen effect heeft) dus dan heb je het nog erger..
je bent echt dom als je in reinigen gelooft.. net alsof je nu je huis schoonmaakt ook een menselijke stalker verdwijnt.. echt stupid bullshit..
Nee we wonen in een buurt waar vooral oudere mensen wonen, er zijn geen mensen met kleinere kinderen behalve wij dan.
Toch bedankt.
Nee we wonen in een buurt waar vooral oudere mensen wonen, er zijn geen mensen met kleinere kinderen behalve wij dan.
Toch bedankt.
het maakt niet uit of er oude mensen wonen of kinderen..
dat boeit geesten ook niets..
wanneer ze iets of iemand willen lastig vallen voor de fun of kwaad willen doen,, dan maakt het niet uit wie er in je omgeving zit..;)
kaboutertjes..? ik zal wel ff doorgeven dat je ze kaboutertjes noemt..
zien of je het dna nog zegt.. maar kom dan wel weer even op deze site me vertellen of je dan nog denkt dat het kaboutertjes zijn..:P
Hey,
Een vriendin van mij is gister avond 31 januari 5.45 am wakker geworden van een hoop kabaal ze rende naar de kamer van haar zusje en maakte haar wakker hun vader was niet thuis ze gingen kijken wat er was en het prikbord dat aan de trapwand hing was op zoeen manier gevalleb dat hun niet naar beneden konden rennen gelukkig zijn ze lenig en sprongen er overheen want ze hoorden beneden dus ook geluiden maar daar was niks maar op dat monent hoorden ze vanaf de zolder iets naar beneden stommelen ze rende weer baar boveb en wederom was er niks te zien ze had haar moeder gebelt (die had nachtdienst) dus had zij haar tante gebelt en die is toen zo snel megelijk gekomen toen ze binnen was had ze een mes gepakt en een bezemstok en ze liepen naar de zolder die helemaal overhoopgehaalt was... Toen hadden ze de politie gebelt en er waren geen sporen van een inbraak of insluiping. Verder stond de kamer deur open terwijl zij nog nooit van haar leven heeft geslapen met een open kamerdeur...
Ze zecht dat ze het zelf wil oplossen maar ik ben heel bang dat haar wat gebeurt want een geest kan geen vast geschroeft bord van de muur trekken want geesten hebben geen massa maar ik weet niet hoe het zit met een demoon....
Maar bovendien is ze heel koppig... Ik weet niet wat ik moet zeggen of doen....
Btw sorry voor de spelfouten uit mijn haast heb ik het ff snel op mijn mobiel gedaan.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik weet niet wat ik zou doeb als ik zowel haar als haar zusje zou kwijtraken..
Toen de politie er was geloofden ze haar niet en dat heeft haar echt heel veel pijn gedaan...
Youp.
De bijbel leert ons dat wij hiervoor wapens hebben gekregen..
Het verhaal van de tien geboden laat zien dat de heerser van die tijd, de farao, een vloek uitsprak over alle eerstgeborenen van het volk Israel omdat hier de verlosser van het volk tussen zou zitten, en liet vervolgens alle eerstgeboren (mannen) vermoorden. Mozes (de verlosser) daarentegen ontkwam aan deze brute massa moord en kwam door gods hand in het huis van de farao terecht.
Jaren later was mozes diegene die het volk israel uit de slavernij van de farao zou bevrijden..
Nadat mozes in opstand kwam tegen zijn eigen (zogenaamde) vader de farao omdat hij erachter was gekomen dat ook hij uit het volk israel was geboren, werd hij diverse malen door God naar farao gestuurd en vroeg hij diverse malen aan de farao om zijn volk (israel) los te laten uit deze slavernij. Echter weigerde farao dit en farao's hart verbitterde jegens het volk israel en tegen mozes.
Farao liet het volk niet los uit slavernij en daarom zei God tegen Mozes dat er Plagen over heel egypte zouden komen, zoals het aantasten van hun drinkwater (De Nijl) het verandere in bloed, plagen van sprinkhanen, het regenen van Vuur Hagelstenen enz. De Farao en zijn geleerde bedreven destijds ook Zwarte Magie en zag dit als een Duivels Tover Kunstje. En liet het Volk Israel wederom niet los uit slavernij.
Toen had God er genoeg van en zei tegen Mozes dat de Vloek die uitgesproken was door de farao, om alle eerstgeboren mannen van het volk israel te vermoorden over het volk egypte zou komen. God zou de geest van de dood s'nachts over egypte laten dwalen en nu alle eerstgeboren mannen van egypte laten sterven.
Omdat destijds zowel Egyptenaren als (joden) Israeliers in egypte land woonde, beval god mozes lammeren te slachten. Het bloed van dit jong schaap moest op ieders (gelovige) deurpost gestreken worden, zodat als de dood het huis passeerde het herkende dat een deur met lamsbloed ongeschonden moest blijven en de dood hier moest passeren. En zo geschiede het.. De (goddeloze) egyptenaren verloren die nacht een ieder hun eerstgeboren (mannelijk) kind, een ieder met het bloed van het lam op de deurposten overkwam niets, en de dood passeerde hen!
Vele duizenden jaren later zien we wederom het bloed van het LAM!
HET ULTIEME BLOED OFFER AAN HET KRUIS DOOR JEZUS (het lam)..
In elke occulte religie zoals hekserij, zwarte magie e.d is het bekend dat door het veelvuldig herhalen van woorden in combinatie met rituelen men demonen kan aanroepen, en deze voor je kunt laten werken. Nu een Christen weet dat GOD al het unieke zowel op deze planeet aarde als daarboven als daaronder geschapen heeft door zijn WOORD, zal je vast en zeker ook begrijpen dat de woorden geschreven in de bijbel en door jouw mond uitgesproken dezelfde krachtige werking hebben alsof de Meester ze zelf gesproken zou hebben.
DAAROM IS ER IN DEZE MODERNE TIJD SLECHT EEN UITSPRAAK NODIG OM AL HET OCCULTE, DEMONEN en NEGATIEVE ENERGIEËN, HEKSEN, en/of ZWARTE MAGIE UIT TE BANNEN EN TE VERDRIJVEN NAAR WAAR HET VANDAAN KWAM!
DIT DOEN WIJ DOOR HARDOP HET KOSTBAAR BLOED VAN JEZUS AAN TE BRENGEN OVER HETGEEN WAT ONS KWELT.
VEELVULDIG HERHALEN MAAKT HET NOG KRACHTIGER!
- Ik breng het bloed van jezus aan over mijn ziekte!
- Ik breng het bloed van jezus aan over mijn huis vol met zwarte gedaantes en demonen!
- ik breng het bloed van jezus aan over mijn geld en financiën!
- ik breng het bloed van jezus aan over mijn Kinderen, familie, vrienden, kenissen!
En het mooie is dat het werkt op miljoenen kilometers afstand!
GODS ZEGE en HET KOSTBAAR BLOED VAN JEZUS OVER U ALLE!
Het verhaal van de tien geboden laat zien dat de heerser van die tijd, de farao, een vloek uitsprak over alle eerstgeborenen van het volk Israel omdat hier de verlosser van het volk tussen zou zitten, en liet vervolgens alle eerstgeboren (mannen) vermoorden. Mozes (de verlosser) daarentegen ontkwam aan deze brute massa moord en kwam door gods hand in het huis van de farao terecht.
Jaren later was mozes diegene die het volk israel uit de slavernij van de farao zou bevrijden..
Nadat mozes in opstand kwam tegen zijn eigen (zogenaamde) vader de farao omdat hij erachter was gekomen dat ook hij uit het volk israel was geboren, werd hij diverse malen door God naar farao gestuurd en vroeg hij diverse malen aan de farao om zijn volk (israel) los te laten uit deze slavernij. Echter weigerde farao dit en farao's hart verbitterde jegens het volk israel en tegen mozes.
Farao liet het volk niet los uit slavernij en daarom zei God tegen Mozes dat er Plagen over heel egypte zouden komen, zoals het aantasten van hun drinkwater (De Nijl) het verandere in bloed, plagen van sprinkhanen, het regenen van Vuur Hagelstenen enz. De Farao en zijn geleerde bedreven destijds ook Zwarte Magie en zag dit als een Duivels Tover Kunstje. En liet het Volk Israel wederom niet los uit slavernij.
Toen had God er genoeg van en zei tegen Mozes dat de Vloek die uitgesproken was door de farao, om alle eerstgeboren mannen van het volk israel te vermoorden over het volk egypte zou komen. God zou de geest van de dood s'nachts over egypte laten dwalen en nu alle eerstgeboren mannen van egypte laten sterven.
Omdat destijds zowel Egyptenaren als (joden) Israeliers in egypte land woonde, beval god mozes lammeren te slachten. Het bloed van dit jong schaap moest op ieders (gelovige) deurpost gestreken worden, zodat als de dood het huis passeerde het herkende dat een deur met lamsbloed ongeschonden moest blijven en de dood hier moest passeren. En zo geschiede het.. De (goddeloze) egyptenaren verloren die nacht een ieder hun eerstgeboren (mannelijk) kind, een ieder met het bloed van het lam op de deurposten overkwam niets, en de dood passeerde hen!
In elke occulte religie zoals hekserij, zwarte magie e.d is het bekend dat door het veelvuldig herhalen van woorden in combinatie met rituelen men demonen kan aanroepen, en deze voor je kunt laten werken. Nu een Christen weet dat GOD al het unieke zowel op deze planeet aarde als daarboven als daaronder geschapen heeft door zijn WOORD, zal je vast en zeker ook begrijpen dat de woorden geschreven in de bijbel en door jouw mond uitgesproken dezelfde krachtige werking hebben alsof de Meester ze zelf gesproken zou hebben.
DAAROM IS ER IN DEZE MODERNE TIJD SLECHT EEN UITSPRAAK NODIG OM AL HET OCCULTE, DEMONEN en NEGATIEVE ENERGIEËN, HEKSEN, en/of ZWARTE MAGIE UIT TE BANNEN EN TE VERDRIJVEN NAAR WAAR HET VANDAAN KWAM!
DIT DOEN WIJ DOOR HARDOP HET KOSTBAAR BLOED VAN JEZUS AAN TE BRENGEN OVER HETGEEN WAT ONS KWELT.
- Ik breng het bloed van jezus aan over mijn huis vol met zwarte gedaantes en demonen!
- ik breng het bloed van jezus aan over mijn Kinderen, familie, vrienden, kenissen!
hey ik en mijn moeder wonen in een oud huis.
en sinds mijn jeugd gebeuren er al dingen: lampen gaan aan en uit of springen kapot, we horen voetstappen, en soms lijkt het net alsof iemand met z'n nagels langs de muur gaat. het is jaren weg geweest en nu is het terug maar het lijkt erger. ik zie nu ook schaduwen, deuren vallen dicht, en snachts word ik wakker omdat iemand me aanraakt als ik dan het licht aan doe is er niemand te zien. ik heb ook last van nachtmerries. vroeger was het niet zo erg want me broer is in mijn kamer overleden dus we dachten dat hij het was. maar nu lijkt het me iets of iemand anders ik heb het idee dat het me pijn wil doen en me moeder heeft nu nergens last van. en als je vraagt wat het wil is het weg.
alsjeblieft help me ik ben echt bang
Meestal help vragen of ze weg willen gaan.
Probeer dit eerst.
Pestkoppen zijn gevoelig hier voor.
Als dingen verdwijnen vraag het dan terug wacht 5 miniten en ga dan nog eens kijken.
Je moet wel in je eigen kracht geloven. Hun horen niet in deze wereld dus jij jebt meer macht.
Je moet op passen als er overdag ook geluiden zijn en iemand inschakelen.
Als je echt bang blijf vraag dan engelen om je bij te staan
Ik vind ze het gemakelijks buiten maar engelen zijn overal
WTF? Er bestaan helemaal geen fucking geesten ga er es niet over lopen janken, tis gewoon de wind ofzo. Of kijk geen enge films meer, of zijn jullie gwn allemaal gothic ?omfg?
nee wij zien andere dingen dan jou.. maar dat komt omdat wij ruim denkend zijn en jij bekrompend..
Beste Carolyn,
Soms zijn dingen die we niet met het oog kunnen waarnemen beangstigend.
Ik heb vaak indentiteiten in huis, in het begin vond ik het akelig en voelde me niet fijn.
Je kunt op een gemakkelijke manier rust in huis krijgen als je wil weten hoe stuur me een privé bericht.
Warme groet Heaven
Woooooooowww!!!! Jullie hebben gelijk! Ik zag gister ook een geest/demoon! Hij wou mij vernietigen, maar ik zij van: "Neem een biertje" En dat vond hij wel lekker! Toen gingen we lekker naar de disco, dansen en alles. En toen bleef hij ook nog logeren! Was echt gezellig :)