Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ontdekking bij dromen over overleden vaders

yente vervaet
31 augustus 2015

hey,
mijn papa is nu 12 jaar dood en heb vannacht voor het eerst in mijn leven over hem gedroomd maar het was raar..

ik moest babysitten op iemand en de mama van het kindje kwam bij mij savonds en ze zei ik voel dat er iemand bij jou is.

en ze nam me mee naar een raam het was donker buiten dus we zagen onszelf in de weerspiegeling.
ze zei: er is iemand die met jou wil praten en in het raam achter ons zag ik mijn papa staan ik barste in tranen uit en draaide mij om en zag hem ook echt staan. hij gaf me een knuffel. na een paar dagen vertelde ik het aan mama en wou ik het haar laten zien en ze zag hem ook.

ik was zelf 4 jaar toen papa stierf en heb daar geen herinneringen over maar wat er vannacht gebeurd is heeft me enorm veel deugd gedaan, het is een afscheid en een "herninnering" die ik nooit heb gehad. In mijn hoofd kan ik hem nu pas echt laten gaan ik heb mijn afscheid kunnen nemen maar ik heb het verdomd lastig nu. net of ik heb papa opnieuw moeten verlaten ..

Yente 17 jaar



1 keer bewerkt. De laatste keer was 2 februari 2017 door Sheherazade.

MarisP
17 oktober 2015

Beste Cleopatra,

Jou dromen lijken veel op die van mij.
Mijn vader is 4 maanden geleden overleden en sinds een maand of 2 droom ik veel over hem.
De meeste dromen zijn te snel voorbij.
Dan denk ik er die hele dag over na, wat zou er zijn gebeurd als ik wel langer had gedroomd.
Afgelopen nacht leek de droom heel echt.
Ik keek uit het raam en daar stond hij. Hij vertelde mij dat het goed ging met hem en dat wij verder moesten gaan. Ik kon niks zeggen, was alleen zo blij hem te zien. En toen was hij ineens weg.... waar ik flink van baalde!

En zo droom ik nog veel meer...
En vraag me soms af wat het betekend.

Dana
31 december 2015

Hallo,

Mijn vader is 6 maanden geleden overleden. Hij had kanker en kon het niet verwerken dat hij kwam te overlijden. Hij was pas 65 jaar oud.

Al deze maanden heb ik niet over mijn vader gedroomd. Tot vannacht...... Hij was mij aan het opwachten en zag er gewoon uit als mijn vader (gezond).
Wij waren blij om elkaar te zien en omhelsde en knuffelde elkaar. Echt vader een vader dochter band. Met heel veel liefde voor elkaar.
Daarna vroeg ik aan hem "gaat het nu beter daarboven? Ja, zei hij.

Mijn vader wilde de laatste tijd niet met mij op de foto. Volgens mij was dat te confronterend. Ik vond dat jammer.

In mijn droom wilde mijn vader wel met mij op de foto. Hij deed erg zijn best om met mij mooi op de foto te komen.
Toen de foto's klaar waren, lukte het niet om ze te ontwikkelen. Omdat hij nu een geest was.
Ik vond het jammer, maar kreeg heel duidelijk het gevoel, die foto is niet zo belangrijk.
Wel de herinneringen en de liefde voor elkaar. Die blijft.....

Het was een mooie droom en ik ben zeer dankbaar voor deze droom. En vandaag is het 31 december. Voor mij heel waardevol om mijn vader weer te hebben gezien in deze droom. Ik hoop dat ik hem nog vaak te zien krijgt.

Natasja
13 januari 2016

Mijn vader hebben mijn broer en ik 2 jaar geleden dood gevonden in zijn huis. Mijn vader was nog een jonge man die niet ziek was. Nu heb ik vananacht over mijn vader gedroomd dat hij leefde en de dag erna lag hij in een doodskist en ik huilen en huilen. Mijn broer was er niet bij.
Wat zou deze droom kunnen betekenen.

Dank jullie wek
L.

Shamara2009
2 februari 2017

Beste Kimberly

Ik las jou verhaal en ik heb soort zelfde meegemaakt
reageer zelf nooit zo snel op forums
Alleen jou verhaal komt bij zo bekend voor zou graag in contact willen komen natuurlijk als jij dat zelf ook zou willen dan zal ik jou reactie tegemoet zien en mijn. Email add achterlaten
Zo niet wens ik jou heel veel sterkte Kracht Liefde Gezondheid
Jullie Allemaal Hier
En ooit wanneer de tijd daar is zullen wij herenigd worden

Take Care ????





Deze discussie is gesloten.