Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Familie

cat2003
6 jaar geleden

Hoi iedereen, ik ben dus cat2003 (ik noem mijn echte naam liever niet) en ben 14 jaar.
dit is mijn droom
ik ging met mijn vader, stiefmoeder, stiefzusje en-broertje naar Madame Tussaud omdat daar een beeld stond van Kylie Jenner. We hadden de auto geparkeerd en moesten over het spoor om aan de andere kant te komen. Iedereen liep met gemak over het spoor maar ik bleef haken. ik kon net optijd vrijkomen voordat ik werd overreden door een tegemoetkomende trein. Vervolgens moesten we een klein bergje opklimmen. Ook dat lukte iedereen behalve mij. ik kwam gewoon niet omhoog wat ik ook probeerde! Niemand hielp mij, ze keken gewoon toe. Toen ik bijna boven was zag ik een bus stoppen en 2 kinderen (meisjes) sprongen de heletijd in en weer uit de bus.
toen werd ik wakker.

kan iemand mij uitleg geven want ik snap er niks van.
xxx

6 jaar geleden
Beheerder

Kun je een beetje dimmen?
Dit is nu al een half dozijn dromen.

6 jaar geleden

Ja, het zijn idd. veel dromen. Dromen uitleggen kan best veel energie vragen. We proberen ook een beetje in te zoemen in de hulpvrager.

Madame Tussaud is een wassenbeelden museum. Allemaal trofeetjes op een rijtje of verafgoding. Die Kylie Jenner is zo’n paspop uit de Kardashians. Alles moet perfect qua uiterlijk. Jonge mensen worden hierdoor op het verkeerde been gezet. Het spoor is voor meelopers. De trein is het monster in deze droom. Vroeg of laat breekt men door die perfectiegedachten. De bus in en uit is een vorm van wispelturigheid. Niet iedereen kan meekomen is het model.