Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Over mijn ex en mijn zoon

Audrey
1 mei 2017

Hallo kan iemand mij deze droom uitleggen ?
Ik droom dat in de woonkamer zit maar het is niet waar ik echt woon mij 2 jongste kinderen een jonge en meisje komen naar mij toe om te vertelen dat ze mijn ex aan zien komen waarin ik hun niet geloof mijn zoon woord boos en zegt hij komt niet binnen en dan verandert mijn huis weer en woord het net een soort kantoor van een bank met een glas ervoor en een geuf mijn zoon staat er achter en als mijn ex aankomt lopen zegt hij tegen mijn ex je moet mij betalen anders kom je niet binnen mijn ex woord rood en vraagt hem waar hij mee bezig is maar hij krijgt geen antwoord ik sta verstijft te kijken dan zegt mijn zoon het maakt niet uit hoeveel maar je moet iets betalen waarbij mijn ex gouden munten door onder de gleuf schuift en dan woord ik wakker ik heb echt geen iedee wat dit zou kunnen betekkenen wie wel ?

1 mei 2017
Beheerder

Het huiselijke tegenover het kille zakelijke?
Hij komt er niet in als hij niet betaalt.
De houding van je zoon is zakelijk en hij laat zich niets gelegen liggen aan de woede van je ex.
De glazen ruit is een harde geestelijk afweer.
Gouden munten houden energie en waardegevoel in.
Goud heeft verder een relatie met de Zon.
Het is waardevol en duurzaam.

Kortom je ex moet over de brug komen anders komt hij er niet meer in.

Het glas geeft wellicht ook iets van jouw houding aan?