Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vakantie

Sterrenstof
7 jaar geleden

Ik ging op vakantie over een paar weken en kreeg alle informatie naar mij toegestuurd. Blijkbaar had ik nog niet genoeg geld voor de vakantie kosten 3300 wat ik Had 1600 Euro. Ik zag de vertrektijd en daar vroeg mijn oom naar. Dat Was geloof ik half twaalf in de avond.
In de folder zag ik dat ik ook naar een pretpark ging.
Ik kon een betalingsregeling treffen

Ce
7 jaar geleden

De getallen in de droom zijn in dit geval niet van grote betekenis aanvezien het er nogal veel zijn.


Geld is een betaalmiddel.
In de droom staat het voor energie wat je (weg)geeft aan een ander waar je iets voor terug krijgt.

De vakantie en het pretpark zijn beide gewoon een verlangen voor het vrij zijn en zorgeloos leven.. weer kind willen zijn..

Dat je een betaalregeling kon krijgen is een goed teken... er is wellicht een oplossing voor een bestaand probleem die je ervaart op het gebied van emotionele steun die beschikbaar voor je is gekomen/komt de afgelopen dagen of de komende dagen..
Of je krijgt wat meer energie..

Het past goed bij de vakantie waar je ook deze nieuwe energie op kan doen...

Misschien wil/moet je wat rustiger aan doen?

Groet,

Ce

7 jaar geleden
Beheerder

Wat opvalt is dat je iets minder dan de helft van het geld bezit.
Het is ook net geen 12 uur maar een half uur ervoor.
Het lijkt mij dan ook een overgangssituatie waarvoor je een inspanning moet leveren.
12 uur is altijd omgeven met bijgeloof en het onbewuste/ de nacht/ slaap/ omineus uur.
Je gaat als het ware de reis door het duister aan.
Maar het lijkt erop dat je maar voor een halve dag betaald hebt (of een half leven)
De getallen kunnen met de leeftijd samenhangen.
Het onbewuste heeft een voorliefde voor het spelen met getallen.