Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Betekenis vragen?

7 jaar geleden

Hallo

Ik weet niet of ik hier ooit nog antwoord op krijg. Maar was op onderzoek uit naar "dromen".
Ik weet van mezelf dat ik echt af en toe heel raar en fantasievol droom. Alleen de laatste tijd droom dat ik heel hard rennen maar dat ik op de zelfde plek blijf staan. Ik kom niet verder of bewegen en als ik dan naar beneden kijk kan ik me kuiten en voeten nooit zien in me dromen. Ik heb deze droom ook vaker gehad dit jaar.



Jenny

7 jaar geleden
Beheerder

Het komt vaak voor dat men in dromen meent snel te rennen of rijden maar niet of langzaam vooruit komt.
Het geeft vaak een jachtig/hectisch leven aan, of een jeugdig ego dat te snel wil. (hybris)
Je staat in de droom niet werkelijk op je benen, de grond is er niet, je hebt geen contact met jezelf of de realiteit. Hoeveel moeite je ook doet, je hebt niet het gevoel resultaten te halen.

Misschien wil je hoofd te snel en kan de rest het niet bijhouden, je loopt jezelf voorbij.