Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Niet vooruit komen, strand zoeken, Bos met stem, meisje

23 mei 2016

Hey mensen ,

Ik had eerst een nachtmerrie en ik werd badend in het zweet wakker..
Ik droomde dat ik in een donkere kamer stond en ik keek naar buiten midden in de nacht en ik zag 2 mensen op me af komen die me wilden ontvoeren (dat dacht ik) Toen wou ik alvast gaan schuilen en weg rennen en iemand om hulp roepen maar het ging niet ik kwam niet of nauwelijks vooruit en mijn mond zat dichtgeplakt.. Ik werd terug gesleept zonder dat er nog iemand was... Dit was een hele angstige droom... net als deze:

[www.droominfo.nl] (had ik een paar maanden geleden) maar ik heb het dus al jaren en iedere maand heb ik deze droom ongeveer


Ik had daarna nog een droom....

Ik droomde dat ik op vakantie was in een mooi land met een blauwe zee. Ik zat op een strand maar ik wilde naar een ander strand toe ernaast. Ik probeerde er heen te gaan maar ik kon het niet vinden, enkel rotsen en stukken bamboe en een somber strand met grijs water... (eerst was het mooi turqoise) In de verte zag ik een schip die aan het baggeren was in de zee.. (heeft weinig zin geloof ik :P ) Later was ik op het vliegveld want het was tijd om weer terug te gaan..

De volgende droom stond ik in de tuin en onze buren waren heel erg dik (echt raar) ze hadden ineens een heel raar opgezet gezicht... En er kwam een meisje naar me toe die voor me stond, ze was knap en ze had zwart lang haar en mooie makeupp op langs dr ogen en een bleke huid. ik schat een jaar of 15. Ik zei toen Heeey! Zei zei gedag terug en ik vertelde aan haar dat ik haar kende omdat ik haar een keer eerder in m'n droom had gezien. (ik had niet door dat ik nu dus weer droomde) Ze moest verlegen lachen en we hadden het leuk samen.. Nog meer gekletst weet niet meer waarover alleen. Later wilde ik haar telefoon nummer vragen maar ze was al weer naar binnen gegaan (bij mn buren) die hebben geen eens een dochter by the way.... Voor welk aspect staat zij? Het was een fijne droom en ik voelde de zon op mn gezicht stralen

En als laatste droomde ik dat ik in een bos liep, het was mooi en groen. Ik zag 2 paden , een rechtdoor en een links af. Ik hoorde een stem in mn hoofd die iets vaags zei. Ik weet het niet helemaal meer maar iets van: Je moet 's ochtend dingen doen en niet 's avonds want dan is je geestelijke energie op... (is dit het onderbewuste?) ik kon wel iets vinden dat het bos vaak staat voor het onderbewuste?

Wat kan dit allemaal betekenen?

met name het zoeken naar het strand en het meisje en het bos :)

Met vriendelijke groetjesss ce 15 jarige jongen



1 keer bewerkt. De laatste keer was 23 mei 2016 door C>E.

24 mei 2016
Beheerder

Marco

Dat je nu een keer een foutje maakt met een backup kan ik billijken.
Maar nu is mijn lange reply alweer verdwenen en ga ik hem niet opnieuw tikken.
Het past wel bij de droom, we komen inderdaad niet vooruit en de zee spoelt alles weg.

24 mei 2016

Hi, hi, volgde het ook een beetje. Wat een pech. Had ook al wat opgeschreven.
Een droom over ontvoering geeft aan dat je geen baas bent over een situatie, maar dat de omstandigheden of iemand jou controleren. De twee mensen staat voor dubbele power, dubbele angst en weinig evenwicht.

24 mei 2016
Beheerder

Hi Droomguru's,

Vervelend als jullie inzet door mijn toedoen verdwenen is.
Ben de laatste tijd behoorlijk bezig met onderhoud achter de schermen, waarbij enkele werkzaamheden niet echt in mijn comfortzone liggen & fouten kunnen optreden omdat ik nog lerende ben.

Software e.d. is niet altijd zo eenvoudig om te beheren bij een site als droominfo, met dagelijks duizenden trouwe bezoeksters.

groetjes, Marco

25 mei 2016
Beheerder

Marco

Waarom maak je geen actuele backup vóór je gaat freubelen met de software?
Je weet toch dat er steeds berichten worden geplaatst?
Dan kondig je een korte vasten-periode aan van "strikte onthouding".

Voorlopig maar alle replies zelf opslaan, just in case.

Nu doet het mij aan het Korsakov syndroom denken.

Marco
25 mei 2016

Korsakov? Dat moet je me toch eens uitleggen, want die snap ik niet hoor.

n.b. ff een back-upje maken is niet zo simpel als je zou denken hoor, van ruim 25.000 pagina's inclusief database.

Werk aan de webomgeving zelf treft alles, en back-upjes van die orde van grote kosten ook geld.

Updates aan de webomgeving zal ik voortaan eerst even aankondigen, en pas 's avonds laat doorvoeren voor de minste impact.


Groetjes, Marco

25 mei 2016
Beheerder

Hoi Marco

Korsakov is korte termijn geheugen-falen, als scherts voor dit soort forum-problemen.

Inderdaad, beter laat veranderingen doorvoeren.

Groetjes