Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zwaar teleurstellende droom

23 mei 2015

Ik ben al jaren fan van de Amerikaanse rockband KISS en ik ga ze binnenkort op 18 Juni met VIP tickets ontmoeten in het Ziggo dome, ik denk er iedere dag aan, maar toen heb ik dat op een hele nare manier gedroomd.


Ik droomde dat het 18 Juni was, de dag waarop ik mijn favoriete band KISS ga ontmoeten in het Ziggo dome.

En ik ging samen met mijn moeder met de bus naar dat concert en kwam aan bij dat grote gebouw. Toen ging ik naar de VIP ruimte naar binnen en toen dacht ik: ''Oh shit! ik ben de spullen die ik wil laten signeren vergeten!''

Toen kwam ik er al achter dat ik geen handtekeningen kon krijgen, dus dat was echt niet leuk.

en toen ging ik in een rij staan omdat ik met KISS op de foto wilde, maar die rij was zo lang dat die rij met mensen door het hele Ziggo dome gebouw ging, door het café, door de wc's, door het kantoortje, echt overal.

Het duurde zelfs zo lang dat de mensen in die rij een boek gingen lezen, koffie gingen drinken en zelfs uit verveling een schaakbord bij zich hadden en met elkaar gingen schaken.

Toen ik uiteindelijk aan de beurt kwam, was ik zo blij dat ik geen lucht meer kreeg en helemaal stijf stond, dus ik zei tegen KISS

''Hello! my name is Stella, I'm 20 years old and I'm a big KISS fan since I was 10 years old!''

En toen keek KISS mij heel raar aan. En toen zei Gene Simmons

''Is that all you can say?''

Toen schrok ik een beetje en ik zei

''I don't know, I'm just so happy to see you!''

Maar toen zeiden de andere bandleden

''We don't really like you, just go away from us! We would never give an autograph or an photoshoot to fans like you!''

En toen was ik echt zwaar teleurgesteld, ik had 1000 euro betaald voor die VIP tickets en toen kreeg ik dit ervoor terug.

Daarna liep ik weer terug naar KISS om te vragen of ze het echt menen en toen zeiden ze echt duidelijk

''WE HATE YOU! GO KILL YOURSELF!''

En toen moest ik huilen omdat mijn favoriete band echt een spuughekel aan mij had, maar daarna lag ik in mijn bed en zag ik mijn moeder weer in mijn droom en die zei tegen mij

''Word wakker! het is morgen pas 18 Juni! dit is een droom!''

En toen was ik echt wakker geworden.



Dit was serieus echt een nachtmerrie voor mij en ik wil echt weten waarom en hoe ik dit gedroomd heb, ik kan in het droomwoordenboek ook geen woord vinden wat bij deze droom past, kan iemand dit uitleggen of heeft iemand anders dit ook een keer gehad?

26 mei 2015

En zoals altijd is er weer geen hond die op mijn topic reageert.