Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom?

adfj
9 jaar geleden

Dit gebeurde er;

Ik zat op een schommel, maar toen viel ik eraf in een gat in de grond. Ik was plotseling in Japan beland, opeens kwam er een pratende blauwe kat naar me toe gelopen, en begon tegen me te praten. Hij zei; "Wat?" en begon te lachen, zonder enkele reden. toen kwamen er nog meer katten in de kleuren wit, groen, paars, roze en blauw naar me toe gelopen, en ik was omsingeld. Één kat had een bel om, en kwam op me af gerend, ineens konden de katten vliegen en ik vond het eng. toen spring ik van de berg. Toen opeens werd er een eenhoorn geboren, hij heette Happy en ook hij was blauw. Toen werd ik er bang van want blauw is eng, maar de eenhoorn veranderde in Wendy (van Fairy Tail)was ik nog steeds bang want Wendy's haar is ook blauw, maar ze struikelde. Toen zag ik een appel liggen, en toen kwam Sean White (van Shall we date?) aangelopen en riep naar mij "Hé dat is mijn appel!" en pakte de appel op.