Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Derde Wereldoorlog

Kiki
8 jaar geleden

Er komt geen derde wereld oorlog

En ook niet te veel over ma denken

Miezemuis
8 jaar geleden

De derde wereld oorlog komt er zeker wel :(

Rilana
8 jaar geleden

De derde wereld oorlog is zojuist begonnen hoor.
Na de aanslag van ISIS in Parijs willen ze nu naar Belgiƫ gaan en de rest van Europa.
Nederland komt ook zeker aan de beurt

Jo123
8 jaar geleden

Dat mensen nog kunnen zeggen dat er geen 3e wereldoorlog komt. We zitten er allang in! Zeker na de aanslagen van 13 november. ISIS wilt een nieuwe wereldorde. En je hebt gelijk. Voorspellingen dat de 3e wereldoorlog in 2015 zou gebeuren komen uit. We zijn nergens meer veilig.. Het is geen kwestie meer of er aanslagen gaan komen hier in NL, maar de vraag is wanneer? Blijf uit de grootste steden zoals Rotterdam, Den Haag en Amsterdam!

zuhalllll
8 jaar geleden

ja ik ook

geert mangelaars
8 jaar geleden

Ik heb jouw droom gelezen,en ik ben erachter dat er velen zijn met dergelijke,dromen.
Ik kan je vertellen dat ik al op jonge leeftyd 3dromen gehad heb die allemaal te maken hebben met elkaar,ik begreep ze eerst niet omdat ik het mij niet kon voorstellen.
Maar nu begrijp ik ze wel.
Ik zal mijn eerste droom vertellen,ik was hier toen 9 jaar.
Ik droomde dat ik ouder was en liep in een park samen met een jeugdvriend,Marco ook hij was volwassen net als ik,in dat park waren allerlei mensen en er waren kraampjes en ballonnen,en het was een mooie dag.de sfeer was vredig tot er iets overvloog.de mensen waren angstig en bang en stoven uiteen op dat moment trok ik Marco mee en we gingen een of andere tunnel in en we renden.tydens het rennen riep ik Marco toe te blijven rennen maar vooral niet om te kijken waarom begrijp ik zelf niet,maar tydens het rennen in die tunnel,hoorde ik op een gegeven ogenblik zijn voetstappen niet meer,ik wist op dat moment dat hij toch had omgekeken,ik rende de tunnel uit 'en ik weet nog dat ik bij een kade stond en langs een trap mijzelf in het water liet afzakken,waarop ik op een grote. Biels mezelf met de stroom liet meedrijven,toen werd ik wakker,ik was best ontdaan en de dag die volgde ging ik naar mijn neefjes,en vertelde mijn tante over deze droom het vreemde was dat ze zelfmij vertelde een soort gelijke droom te hebben gehad ook met kraampjes en iets drijgends

geert mangelaars
8 jaar geleden

Ik heb eerder verteld over mijn eerste droom op mijn 9e levensjaar ik had een droom op mijn 27e jaar en kreeg een droom die ik kon koppelen aan mijn eerste droom ik woon in Rotterdam,en ik droomde dat ik in Rotterdam zuid was nabij metrostation maashaven,en wat mij opviel was dat alles om mij heen in puin was alleen een gedeelte van het station maashaven stond nog overeind ik was bezorgd en wist eerst niet waarom,tot ik moslimachtige personen zag mannen met baarden met oosterse uiterlijkheden,ze waren in een grote groep met honden en ik wist instinktmatig dat UK mij uit hun gezichtsveld moest houden,op een gegeven moment was ik in een park en ik weet dat de bomen kaal waren maar klim erin om overzicht te krijgen op de omgeving op de vlucht voor die meute,,nu komt het gekke ik was zo onder de indruk van deze droom dat ik mijzelf tekende in die boom,de droom liet mij niet los,maar zo,n week later of meer dat weet ik niet meer precies,liep ik met mijn toenmalige vrouw en mijn dochtertje in het park bij de Euromast,en wat zie ik staan precies die boom uit mijn droom,ik was flabbercastet hierdoor dat kan je vast begrijpen het klopte precies met mijn tekening,en ja ik was er ooit eerder in dat park maar had nog nooit eerder naar die boom zo als nu staan kijken.ik kreeg later dat jaar nog een droom,en tuurlijk ik droom wel vaker maar deze vertellen mij iets,de laatste droom was dat ik bij metrostation rijnhaven was en achterna werd gezeten ook weer een oosters iemand,ik was angstig,ik wilde de hoek omgaan en schoot hij met een pistool op mij ik voelde de inslag in mijn been dat was zo echt de inslag,alles als was het echt,ik kon mij verstoppen voor deze figuur,maar hoe alles nu gaat in de wereld valt voor mij alles op zijn plaats en verwacht ik binnen nu en 3jaar dat het leven wat wij konden niet meer hetzelfde zullen zijn.

chariemarijanna
8 jaar geleden

Sorry Hoor. ik heb hier wel eens over gedroomd Maar ik werd S,morgens wakker wist niet eens meer waar het over ging
Maar wat ik wel weet is. dat ik echt heel ernstig bang hier voor ben. en er echt dag en nacht hier echt heel ernstig
Mee Bezig ben, ik zit echt niet op een derde wereldoorlog te wachten echt helemaal niet, ik moet er echt niet aan -denken dat dit ook maar ooit zou gebeuren, Maar ik denk niemand niet. en dat er niemand op de derde wereld Oorlog zit
te wachten.en ik hoop dat dhr Wimp echt gelijk krijg met wat hij in zijn droom zegt. Maar niet alleen Russenland is Bezig maar ook die CHING CHANG CHONG I"M kim Jong U.N, is ook echt Hartstikke gek geworden hij zegt laat de Oorlog nu Maar Komen ik ben er klaar voor zegt hij, Net zo gek en gestoord als Russenland, ik hoop dus echt dat dit echt nooit van zijn leven echt nooit zou gebeuren, ik weet wel dat ik echt hartstikke gek wordt zou dit echt gebeuren, en van de andere kant geloof ik het niet echt dat dit echt zal en gaat gebeuren. dit hebben ze wel zo heel ernstig vaak verspeld

dat ik er gewoon niet meer in geloof, Maar dat niet alleen ik hoop dat ik de macht echt in mijn eigen hand had.dan wist ik wel wat ik deed, en ging ik echt de hele wereld verbeteren,ik ging echt voor de liefde, geen Haat/Nijd, ik zorgde er
voor dat alle mensen geen Honger meer lijden, en er genoeg drinken is voor iedereen en nergens geen 1e 2e 3e Oorlogen Meer waren en ook ook daar buiten echt nooit meer zoals bij Syrie" en Irak en overal waar Ter-wereld waar ook, tja het
Spreek wordt Verbeter de wereld en begin bij je zelf, dit is wel is waar, ik zal alle vluchtelingen op vangen terwijl ze terug worden gestuurd naar eigen land dit vind ik zelf echt gewoon een hele gemene Rotstreek er zal zelf maar is een Oorlog zijn in je eigen land eens kijken wat u als Mensen dan zou doen, dan ga je zelf toch ook kijken waar je wel niet te recht kunt komen dat is toch logische.ik vind dat ze die Mensen echt allemaal Toe Moeten laten hoe Moeilijk dit ook Mocht zijn, geef ze gewoon waar zij recht op hebben, ik zal nog wel in mi eigen huis vluchtelingen op Nemen ja dat zou ik echt doen zouden ze bij mijn komen, van de andere kant hoor je eigenlijk iedereen te helpen, en aan gezien dat ik -

zelf ook heel ernstig heel erg diep in een put, waar ik op dit Moment echt helemaal geen raad mee weet en waar ik moet zijn,ik ben echt ten einde raad Maar ben al zo lang bezig om te vechten en ben nog steeds bezig wat ik niet voor elkaar krijg, Maar ik zal en moet mij doel bereiken,ik zal mij doel zeker bereiken,ik geef niet op en toch ben ik al van 1996
tot nu aan het vechten en wat ik nog echt steeds niet voor elkaar heb gekregen Maar ook ben ik echt Hartstikke Leeg zal ik het echt nog niet opgeven.ik zal deze strijd echt winnen, ik ben echt 5 Jaar lang echt heel ernstig Zwaar Mishandeld

zowel Geestelijk als Lichamelijk door mijn Ex. maar dit is nog echt niet alles ik ben door mijn Ex echt gedwongen Gesteriliseerd ik ben echt met de dood bedreigd door mijn Ex. lied ik mij eigen echt niet laten steriliseren zou mij Ex mijn echt eerlijk waar vermoorden, ik moest het perse van mij Ex laten doen, maar ik wilde dit echt niet laten doen, ik had mij mijn huidige Partner echt een hele grote Kinderwens, maar ik ga dit echt niet laten doen,ga jij maar zei ik tegen mijn Ex, hij zei nee jij gaat ga je niet dan ga je er echt helemaal aan begrepen en wordt dit echt je dood, ik wilde dit echt niet laten doen maar ik wilde ook niet vermoord of dood gemaakt worden, hij lied mijn echt geen keus. en dwong mijn echt naar het ziekenhuis te gaan en heb het echt moeten laten doen, ik vond dit zo heel ernstig,het was zo ver dat ik niet eens over mij eigen lichaam mocht beslissen,

Maar door mijn Ex kan ik echt nooit geen kinderen Meer krijgen echt nooit meer, ik ben van mij 39 jaar al bezig om 1998 mijn gedwongen sterilisatie echt ongedaan te willen maken,Maar geen een ziekenhuis wil hier aan mee werken van wegen mij leeftijd, dan gooien ze het maar op je leeftijd nu ben ik zelf 52 jaar en wil dit nog steeds echt ongedaan laten maken, en dat niet alleen ik heb zelf 2 schatten van kinderen maar ze zijn echt serieus echt Onterecht van mijn afgenomen Maar mij jongste krijg ik echt nooit meer van mijn leven te zien, echt nooit meer, Maar mij Ex is niet de biologische vader van mijn zoon, dat staat echt vast, en aangezien dat hij echt geen recht van spreken heeft, het is zijn zoon niet, maar ik wel zijn echte moeder,Maar ik eis van mijn Ex zo ie zo een Vaderschap-test en hij heeft al toezegt dat hij hier echt Nooit aan mee zal werken. Maar ik ben hier echt van heel ernstig over mij toeren van dit alles en je krijgt hier in heel Nederland echt nergens hulp, echt Nergens niet, ik ben wel echt opzoek naar hulp wat echt op schiet maar ik geef zeker niet op en laat het er zeker niet bij zitten, ik ga net zolang door tot ik er er een keer bij neer val, want eten kan ik
echt niet, gewoon drinken vruchtensappen Siroop, snoepen, doe ik wel, Maar ik eet als kind echt helemaal niks maar toen wereld ik echt in-elkaar geslagen, maar dat is niet de eerste Keer dat heeft mij Ex ook heel ernstig vaak-gedaan Maar ben er nog steeds, Maar 1 ding is zeker mij 2 schatten van kinderen krijgen mijn Ex NEVER Nooit niet,echt niet over mij lijk, die geef ik echt nooit van mij leven af, Maar mijn Ex maakt mijn wel echt helemaal kapot om mij kind
echt nooit meer te laten zien, maar ben er voor aan het vechten maar geef de strijd echt zeker niet op groetjes Ellie

8 jaar geleden
Beheerder

Hebben ze je dan nooit voorgesteld een paar eitjes te oogsten?
Dat kan toch? Daarna in een reageerbuisje bevruchten en implanteren in de baarmoeder.
Begrijp dat je overstuur bent, maar er bestaan tegenwoordig heel wat mogelijkheden.

Waarom laat jij je ex je leven bepalen?
Het is toch niet zo moeilijk een kontaktverbod via de rechtbank te bekomen?
Wat heb je met die man te maken?
Ex is ex en daarmee basta.

Je kunt via een rechtzaak afdwingen op een DNA test, die kan hij niet weigeren, als hij claimt de vader te zijn, moet hij dat ook laten aantonen.

Mocht er een omgangsregeling komen, moet hij ook de regels in acht nemen.



1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.





Deze discussie is gesloten.