Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

trouwen op begraafplaats??

14 september 2012

oké vanacht had ik gewoon swerelds raarste droom ever!

ik stond op een begraafplaats bij het graf van een nicht (dat weet ik omdat ik zei: waarom zijn we bij het graf van mijn nicht)
de naam kon ik niet lezen en daarbij heb ik ook helemaal geen nicht en al helemaal geen overleden nicht.

het gekke vond ik dus dat ik aan het trouwen was, ik had een mooie witte echt sprookjes achtige jurk aan en naast mij stond mijn zoontje (die ik niet heb maar dit jongetje jonas genaamd komt ALTIJD in mijn dromen voor en zegt dat hij een kind van me is)
maargoed ik ging dus trouwen het was nacht op de begraafplaats en overal waren kaarsen, het gezicht van mijn 'echt genoot' kon ik niet zien.

toen we het ja woord moesten geven riep ik NEE en rende weg.
daarna werd ik nogal verward wakker.

weet iemand wat dit betekend (ik ben 18, geen vriend & heb geen kind)
en wie is toch dat jongetje!!!!!

14 september 2012

oke ,

Trouwen gaat over een verbintenis leggen tussen 2 delen van jouw, waardoor je daardoor er sterker en completer word. Het samen voegen van kanten van jouw.
De begraafplaats en met name het graf laat zien dat jij ergens afstand van gedaan hebt , of iets verwerkt heb, je laat het nu rusten. Het is het afsluit van een oude periode en tegelijk luid jij een nieuwe periode in . Daar sta je met die mooie jurk , je onderbewustzijn laat zien dat je hierdoor een completer en mooier mens zult worden. Het feit dat je het gezicht nog niet ziet betekend volgens mij dat jij de situatie , het afsluiten en completer worden nog niet helemaal als zodaning erkent of wilt zien, of geloven. Het NEE woord en het weg rennen bevestigd dit volgens mij je ziet het nog niet of wilt het niet geloven.
De kaarsen geven het geheel een zuivere intentie. Kaarsen reinigt en verlicht letterlijk de ruimte.

Mooie droom , het is een proces wat je doorlopen hebt.

Het jongetje staat voor het kind in jouw, zoals je weet heeft iedereen een kind kant, een wijze kant ,etc. Ga in je dromen na wat dit jongetje van jouw wil. Waarschijnlijk , ik weet het eigenlijk bijna zeker , wilt hij jou iets duidelijk maken

Groeten Jan

15 september 2012

Lin ,

Ik ben erg benieuw wat jij zoal over Jonas droomt.
Ik zou je er graag mee willen helpen.

Groeten Jan

15 september 2012

hoi hoi..

ik droom niet specifiek over jonas, soms gaat een droom niet over hem maar is hij er wel, ik pik hem er altijd tussen uit.
eigenlijk is hij er vaak terwijl hij niet niet in mijn droom past zeg maar & meestal pakt hij mijn hand vast.

het is gewoon heel appart want nu ik er over na denk heb ik pas 1 keer een droom gehad over Jonas alleen... wat echt over hem gaat.
Ik probeer meestal mijn dromen op te schrijven... en overal staat Jonas er wel tussen.

gek????

trouwens, het lukt me ook niet contact met hem te krijgen in mijn droom.
ik lees nog wel eens dat er mensen zijn die de controle hebben... nou dat heb ik dus niet.



2 keer bewerkt. De laatste keer was 15 september 2012 door lin.