Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

raare dromen

naomi
16 jaar geleden

ik snap het niet meer
mijn dromen zijn leuk echt waar maar soms begrijp ik ze echt niet meer
ik droom over vliegen
maar ik voel me opgesloten
ik droom over jongens
en ik ben smoor verliefd maar geen verkering
maar ik ben zo in de war ik hou niet meer van mijn leven ik zou voor altijd in mijn
dromen wereld willen zijn
ik voel me vrij als ik droom en blij
maar als ik wakker wordt, realiseer ik me dat het maar een droom was
ik wil eigenlijk dat mijn dromen waarheid worden
ik zonder me af van het echte leven
wat kan ik doen .....

16 jaar geleden

ik kan het me voorstellen dat je dan liever in je droomwereld wil blijven... maar misschien hebben je dromen wel een andere betekenis zoals jij ze beleefd... Heb je ze al opgezocht in het dromenwoordenboek??

Noname
15 jaar geleden

Tjah... Dat heb ik nou ook altijd maar je droom is niet altijd wat het lijkt dat het is. Sommige dromen kunnen goed zijn maar andere weer niet. En in dromen kunnen van alles tot leven komen en in het echte leven niet. Want er zijn ook nachtmerries en je zou niet willen dat dat werkelijkheid word.... Dus je moet eigenlijk blij zijn dat als je in een droom zit er dan ook in een keer kan uitkomen, anders zat je daar voor eeuwig in opgesloten. Het beste is net zoals jannes zegt gewoon alle dromen in het woordenboek op te zoeken dan weet je ook wat het betekent en of die dromen nou echt wel zo leuk zijn. :))

BABYMAR!
15 jaar geleden

Het zit allemaal zo, als je een leuke droom gedroomd hebt,
& je wilt er niet meer uitkomen, dan moet je je hart volgen,
NAar waar je dromen naartoe leiden, Zodat je dromen realiteit kunnen brengen
'k heb namelijk veel dromen gehad,dat ik een relatie had met een persoon dar ik die gezicht niet gezien had, maar nu ga ik de goeie pad op, & heb ik bijna een relatie met dat persoon
Dus mijn tip is ; dat je je HART moet volgen om gelukig,& Vrij te zijn
niet te snel dingen verwachten, maar toon geduld, want geduld beloont. xx MAr

lita
14 jaar geleden

Hallo, kan jij mij helpen?
ik droomde dat ik een film van mijn 2 danscollegas en ik aan het kijken was. maar in die film kon ik niet goed dansen omdat ik mank leek en mijn gezicht was heel erg
bleek en beetje. het leek net of ik dood was.

het was echt een nachtmerrie. dit heb ik een maand geleden gedroomd, maar ik blijf er aan denken waaroom ik dat zag n mijn droom.

ik hoop dat je weet wat dat betekent. groetjes. L.